Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Falona schreef:Ik hoor hier zeggen "voernijd mag", maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Zeker niet omdat er een kleine op komst is. Kinderen snappen dat nog niet helemaal en als je de hond aangeleerd krijgt dat hij niet moeilijk doet als zijn voer weggehaald wordt hoef je je er ook niet druk om te maken wanneer die kleine straks besluit eens de bak voor de hond weg te halen of met de hond mee te gaan eten.
Harvumi schreef:Falona schreef:Ik hoor hier zeggen "voernijd mag", maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Zeker niet omdat er een kleine op komst is. Kinderen snappen dat nog niet helemaal en als je de hond aangeleerd krijgt dat hij niet moeilijk doet als zijn voer weggehaald wordt hoef je je er ook niet druk om te maken wanneer die kleine straks besluit eens de bak voor de hond weg te halen of met de hond mee te gaan eten.
Wilde ik er ook nog aan toevoegen, maar was ik vergeten. Ben ik het dus helemaal mee eens!
Toeties schreef:Ik vind het een vreemd verhaal, zorry, maar als ze nu 8 maanden is, en je hebt haar al drie maanden geleden weggedaan, dan was ze 5 maanden toen je haar weg deed, klinkt mij als een ondoordacht kopen van een pupje....
Zonde dat de hond hier weer de dupe van wordt, hij moet straks toch weg, want je krijgt een baby...
Had dan geen hond genomen.