Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pablopicasso schreef:Ten eerste hebben we genoeg mensen die een pup willen en die mensen kennen we. Ik hou een pup aan en de eigenaar van de teef houd er 1 aan. En ik ben door hun benaderd ze wilde 1 nestje doen en dan de teef laten helpen. En BO word ook gecasterent als hij haar heeft gedekt. Het is niet zo dat we het doen voor het geld maar omdat er inderdaad mensen hier in de buurt graag een pup willen.
En ik weet ook wel wat er allemaal gebeurt en wat er bij komt kijken. Het is niet zo dat we maar wat doen. Dit is voor het teefje een malig en voor Bo de laatste.
pablopicasso schreef:HardcoreLady ik heb nog NOOIT gehoort dat een Jack Russel zoveel pupen heeft gekregen. En de keren dat Bo gedekt heeft waren het er 6.
Draverlove schreef:pablopicasso schreef:HardcoreLady ik heb nog NOOIT gehoort dat een Jack Russel zoveel pupen heeft gekregen. En de keren dat Bo gedekt heeft waren het er 6.
Ik had ook nog nooit gehoord dat een berner sennen 16 puppys kreeg, en geloof die zijn allemaal gezond en wel ter wereld gekomen
Maar goed, jij hebt het nu over de baasjes die allemaal een pup willen, maar ook een gezonde pup neem ik aan, en niet alleen om het uiterlijk van jouw hond en het teefje
Er zitten echt veel ziektes bij honden, en het is zo belangrijk dat je de honden laat testen op gezond van de hondje
Biepmiep schreef:Ook jammer dat je met een hond fokt die zo duidelijk uit de ellebogen staat. Hoe zijn de ogen en de patella's?
Pascal schreef:jezus christus doe ff nmoeilijk he....
Op bokt kan je tegenwoordig niets meer neerzetten.
Meid veel plezier en geluk met je nestje hoor....
Pascal schreef:doe ff moeilijk he....
Op bokt kan je tegenwoordig niets meer neerzetten.
Meid veel plezier en geluk met je nestje hoor....