Onze kat is weggelopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miekelover

Onze kat is weggelopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 20:13

Sinds zaterdag is mijn kat al spoorloos verdwenen. Ze bleef wel eens vaker een nacht buiten maar ze is al 4 dagen niet meer gezien. Overal heb ik al geroepen. Het asiel opgebeld maar niks gehoord

morgen wil ik posters ophangen in de buurt. en bij de dierenarts ook.

waarom moest ze nou ineens verdwijnen. Ze was niet ziek enz

Simba kom alsjeblieft terug naar huis

Afbeelding
Afbeelding

SevenEleven

Re: Onze kat is weggelopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:55

Vraagje: is zij gesteriliseerd?
Indien niet dan is er héél veel kans dat zij bij een hoop katers op bezoek is en binnen een paar dagen terug aan je deur staat (spijtig genoeg dan wel zwanger waarschijnlijk).

Indien zij wél gesteriliseerd is, dan denk ik dat je best in de buurt rondhoort en wat verder, buiten de buurt, affiches ophangt. Misschien dat mensen haar voor een straatkat aanzagen en haar binnen genomen hebben ofzo.

Veel succes!

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 21:08

Ik woon ook in R'daal en als ik een kat tegenkom die er erg op lijkt zal ik het zeggen!

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 21:09

Ik woon ook in R'daal en als ik een kat tegenkom die er erg op lijkt zal ik het zeggen!

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:06

Amevidi ingeschakeld ? kijk ook op de sites van www.dierenasiels.com (Roosendaal maar ook bv Essen)

s'avonds zoeken en roepen heeft meer effect dan overdag ! dan is het rustiger !

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:11

Idd Amivedi bellen! Die kunnen heel goed helpen én je tips geven om je kat eventueel terug te vinden.

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:13

O wat sneu! Sterkte.Ik woon zelf niet in de buurt van R'daal....

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 22:34

ja ze is gesteriliseert. Misschien is ze wel vergiftigd in de buurt. Als ik haar maar terug vind dood of levend.

Haar zusje poemba houden we nu binnen. (die komt niet zo graag meer buiten in de winter)

Mijn zus had al gebeld naar het asiel maar kreeg het antwoord apparaat. Dus morgen nog een keer bellen en naar de amivedi.

een affiches ophangen in de buurt. ik hoop dat ze bij mensen binnen zit. Ze is nergens bang van dusja. Ik loop nu zelf stage bij de dierenarts in Roosendaal. en dan hoop ik dat iemand ineens binnen komt met mijn kat.

we roepen dag en nacht de naam simba maar ik dacht haar bellentje te horen maar tevergeefs.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:38

Ik zal mijn ogen openhouden. In welke wijk woon je?

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 22:46

ik woon in de kroeven in de vondellaan

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 19:22

Ik ben zo blij. Simba is terug gekomen helemaal heel

ik wou vanochtend nar boven gaan om mijn tanden te poetsen. zie ik voor de deur simba zitten

ik was zo blij. ik moest gewoon huilen van blijdschap. Ze had erge honger en haar bandje zat onder de oksel maar verder helemaal gezond

nu mag ze niet meer naar buiten toe.

boe wat ben ik blij zeg

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 19:53

okee geulkkig!
ik zou der over een tijdje wel weer naar buiten laten hoor Bloos dat is ze nu gewend..en anders aan tuigje Tong uitsteken ons kattebeest is ook een keer een week niet thuis gekomen maar nu blijft ze wel meer in de buurt

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 19:54

ze was net weer ontsnapt en zat op de schuur. En toen gelokt met vleesje en gelukkig kwam ze weer naar binnen

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 20:31

Pfoe, gelukkig zeg!! Ben vandaag niet in de Kroeven geweest, maar dat is gelukkig niet meer nodig. Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 21:34

Zo gelukkig dat ze weer thuis is! Wel sneu dat ze niet naar buiten mag.. misschien dat bandje af en chippen? Zat ze misschien achter iets gehaakt.

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 23:14

ze mag wel naar buiten maar de komende tijd niet wegens oud en nieuw. als ze dan weg loopt zie ik haar niet meer terug denk ik.

ben nu veels te blij dat ze weer thuis is. even van genieten. ze slaapt nog erg veel en ze heeft een nieuw bandje gehad

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 23:25

Gelukkig maar!
Onze kat is ooit 2 week weggebleven, is ook heelhuids terug gekomen. Ik snap niet waarom je nu al je kat wilt binnenhouden eerlijk gezegd. Het is nog geen oud en nieuw en 1 keer per dag een rotje in de buurt doet ze toch nog niet weglopen. Wij houden de katten alleen de 31ste december binnen... eerder is onverbodig en als ze echt bang zijn willen ze ook niet eens naar buiten. Tot die tijd laat ik ze gewoon kat zijn. en ja ik woon in de stad Knipoog

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 11:35

Gelukkig dat ze weer terug is Haha!
Het moet echt zo erg zijn als je kat wegloopt.......

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:31

Gelukkig is ze weer terug!

Wij hebben al een aantal katten gehad die buiten waren en die nooit meer terugkwamen (doodgereden e.d.) dit is de reden dat onze kat niet meer buiten de deur mag!
Ja ze mag wel in de achtertuin en daar kan ze ook niet uit komen, maar ze kan wel lekker buiten zijn op een veilige manier!

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 22:24

Ik snap zowiezo niet dat mensen kun katten buiten laten lopen.. maar gelukkig dat ze weer terug is!
Misschien ze toch binnenhouden, of anders aan een tuigje, zou een hoop telefoontjes besparen! (Mn moeder is vrijwilligster voor Amivedi Den Bosch)

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 23:34

miekelover schreef:

ben nu veels te blij dat ze weer thuis is. even van genieten. ze slaapt nog erg veel en ze heeft een nieuw bandje gehad

Waarom weer een nieuw bandje?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:24

Liesje_Lover schreef:
Ik snap zowiezo niet dat mensen kun katten buiten laten lopen.. maar gelukkig dat ze weer terug is!
Misschien ze toch binnenhouden, of anders aan een tuigje, zou een hoop telefoontjes besparen! (Mn moeder is vrijwilligster voor Amivedi Den Bosch)

Ik snap eerder niet waarom mensen hun katten nou persé moeten binnenhouden Clown bovendien zou ik pas rond gaan vragen na een week, het komt wel vaker voor dat katten op speurtocht gaan. Onze katten hebben ook geen bandje, ben doodsbang dat ze daar aan blijven hangen. Je doet je paard ook geen halster om in de wei, maar een kat wel een bandje?

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 18:40

omdat het oude bandje oud en versleten was. en dit bandje zit wat strakker om haar nek.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 18:48

Hmmm ik denk dat je met zo'n bandje meer kwaad dan goed doet. Volgende keer hangt ze zichzelf op o.d. En ik heb dit meegemaakt met onze kat en dat is geen pretje je kat zo terug te vinden.

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 21:01

Welshcobfan schreef:
Liesje_Lover schreef:

Ik snap eerder niet waarom mensen hun katten nou persé moeten binnenhouden Clown bovendien zou ik pas rond gaan vragen na een week, het komt wel vaker voor dat katten op speurtocht gaan. Onze katten hebben ook geen bandje, ben doodsbang dat ze daar aan blijven hangen. Je doet je paard ook geen halster om in de wei, maar een kat wel een bandje?

Inderdaad.. wij doen ook geen bandjes om! Blijven ze alleen maar aanhaken enz.