morgen wil ik posters ophangen in de buurt. en bij de dierenarts ook.
waarom moest ze nou ineens verdwijnen. Ze was niet ziek enz
Simba kom alsjeblieft terug naar huis
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miekelover schreef:
ben nu veels te blij dat ze weer thuis is. even van genieten. ze slaapt nog erg veel en ze heeft een nieuw bandje gehad
Liesje_Lover schreef:Ik snap zowiezo niet dat mensen kun katten buiten laten lopen.. maar gelukkig dat ze weer terug is!
Misschien ze toch binnenhouden, of anders aan een tuigje, zou een hoop telefoontjes besparen! (Mn moeder is vrijwilligster voor Amivedi Den Bosch)
Welshcobfan schreef:Liesje_Lover schreef:Ik snap zowiezo niet dat mensen kun katten buiten laten lopen.. maar gelukkig dat ze weer terug is!
Misschien ze toch binnenhouden, of anders aan een tuigje, zou een hoop telefoontjes besparen! (Mn moeder is vrijwilligster voor Amivedi Den Bosch)
Ik snap eerder niet waarom mensen hun katten nou persé moeten binnenhoudenbovendien zou ik pas rond gaan vragen na een week, het komt wel vaker voor dat katten op speurtocht gaan. Onze katten hebben ook geen bandje, ben doodsbang dat ze daar aan blijven hangen. Je doet je paard ook geen halster om in de wei, maar een kat wel een bandje?