ik liep net mijn hond bij het bos, was met hem aan het spelen, foto's maken, stokken gooien etc.
Komt er een vrouw aangelopen met 3 honden.
Mijn hond zat al bij me en bleef rustig zitten en had hem aan zijn halsband even vastgepakt, vind ik wel zo netjes (vrouw in kwestie was toen nog op een redelijk grote afstand).
Nou die vrouw liet haar honden gewoon lopen, net alsof het haar niks kon schelen, komen opeens die 3 honden (waaronder een herder, border collie en nog zoiets) opeens op me afrennen.
Naja ik dus m'n hond maar losgelaten, die vliegt natuurlijk op de honden waaronder de collie jankend terug loopt naar zijn baas .. en die andere 2 honden bleven maar om hem heen draaien.
ik mijn hond weer bij me geroepen en gingen de andere honden gelukkig na een tijdje ook weg.
Daarna die vrouw wat naar die collie kijken, weet niet of die iets had ofzo.
Moet ze haar honden niet zomaar loslaten! dan kan ze toch wel verwachten dat mijne erop afgaat?
ik zorg dat ik mijn hond netjes onder controle heb, en zelfs naast me heb zitten en niet weg kan, laat die gewoon d'r honden maar wat aanvangen Pfff

En dan raar opkijken als een van haar honden iets heeft
Maar dat vind ik gewoon eigen schuld!
Sommige mensen kan het volgens mij helemaal niks schelen of er nog andere mensen lopen en hun hond gewoon uitlaten ..
Ze heeft ook niet 1 keer geroepen dat haar honden terug moesten komen ofzo .. nee helemaal niks
Wat vinden jullie daarvan?
naja hier nog een foto van mij hond dan maar