Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:Bellen kost niks denk ik dan maar... Kan me voorstellen dat dat per regio verschilt, je kunt in elk geval informeren of het kan etc.
JustNanno schreef:Brandweer komt pas na 24 uur is mij laatst verteld. Voor die tijd komen ze wel, maar krijg je de rekening thuis :S. Je kan het wel bij de dierenambulance komen, maar het beste kan je nog zelf met een ladder proberen als ie niet te hoog zit. De dierenambu heeft ook geen ladders :S
CCCCorine schreef:JustNanno schreef:Brandweer komt pas na 24 uur is mij laatst verteld. Voor die tijd komen ze wel, maar krijg je de rekening thuis :S. Je kan het wel bij de dierenambulance komen, maar het beste kan je nog zelf met een ladder proberen als ie niet te hoog zit. De dierenambu heeft ook geen ladders :S
Hij zit er toch al langer dan 24 uur, dus lijkt me geen probleem
CCCCorine schreef:Je hebt gelijk, ik dacht dat het bericht gisteren gepost was, dus telde er (onterecht) een dag bij
Faelivrin schreef:Ja wie controleerd het dat dat beestje er nog geen 24 uur in zit?
Heeft elke boom een kattenalarm?
Urielle schreef:Ik zou sowieso wel bellen, kosten of niet. Zo'n klein diertje kan misschien helemaal niet zo lang zonder eten of drinken