hij is er tijdens het uitlaten tussenuit geglipt
hij is voor het laatst gezien bij de Dragonderbar (voor de veenendalers) en is daar gezien met een buitenlands persoon
politie, asiels etc zijn al op de hoogte
weet iemand waar Tyson is???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
onley schreef:ik woon daar niet maar wil je wel succes toewensen met het zoeken naar dit leuke hondje
wat voor mij de mooiste honden op aarde zijn
chek me onderschrift
onley schreef:ik was al aan het kijken
ik heb mijn staff weg gedaan wegens allergie van het kindje van mijn vriend waar ik mee samen woon.
Heb de tranen in me ogen staan omdat ik me hond zo mis en die filmpjes zie.
ik heb geen printer maar kan wel de link naar nog meer liefhebbers doorsturen.
dwaallicht schreef:Hebben jullie al briefjes bij dierenartsen etc. opgehangen? Ook die zien en horen veel..
Voor de rest, ook ik zal mn ogen openhouden voor deze hond, meer kunnen we natuurlijk ook niet doen. Maar ik hoop echt dat ie binnenkort terecht komt, tis een mooi beest en ze moeten niet in de verkeerde handen terecht komen..
[***] schreef:Ik woon ook in deze buurt zal zeker mijn ogen openhouden! wat moet dat een onwijs naar gevoel geven voor de eigenaren wetende dat je hond vermist is en dat iemand anders er nu mee loopt (volgens ooggetuigen).
P.s. ken de meeste veenendaalse bokkers wel maar jou niet geloof ikstoere honden heb je zelf!
Janna_ schreef:Ik ben zaterdag In Centrum Veenendaal ik zal mijn ogen open houden, maar ik hoop natuurlijk dat die dan al terug is!
maccie schreef:he wat vervelend, deze hond is waarschijnlijk dus gewoon gestolen. dat mensen dan niet zoiets hebben van we brengen hem terug, met zoveel flyers moeten ze er toch vanaf weten..
is hij gechipt?
stalnijmegen schreef:was het niet deze hond gisteren bij hart v nederland??
mn zus vertelde het me net,omdat ik ook een stafford heb...
dat het weer raak was....
LimaGentle schreef:stalnijmegen schreef:was het niet deze hond gisteren bij hart v nederland??
mn zus vertelde het me net,omdat ik ook een stafford heb...
dat het weer raak was....
nee.. dat was een andere.. dat was een ambull... toevallig wel van iemand die ik ken..