Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
florislover schreef:Nou ik heb vorige week 2 konijntjes gekocht..
Heel leuk allemaal.. totdat ik ze vandaag even in hun losloopren heb gezet, ging het ene konijntje m'n kleinste konijntje wippen..
Ze zijn verkocht als 2 vrouwtjes, en ik zie ook geen verschil.
Maar ik hoef geen wippende konijntjes..
Weet iemand wat ik moet doen?
Ik wilde haar/hem al terug brengen.. maar mischien heeft iemand van jullie een goede tip..
florislover schreef:florislover schreef:Nou ik heb vorige week 2 konijntjes gekocht..
Heel leuk allemaal.. totdat ik ze vandaag even in hun losloopren heb gezet, ging het ene konijntje m'n kleinste konijntje wippen..
Ze zijn verkocht als 2 vrouwtjes, en ik zie ook geen verschil.
Maar ik hoef geen wippende konijntjes..
Weet iemand wat ik moet doen?
Ik wilde haar/hem al terug brengen.. maar mischien heeft iemand van jullie een goede tip..
Hiermee bedoel ik dat ik geen nestje wil.

florislover schreef:Als ze dat lekker vinden gaan ze dat maar doen..
MAar zolang ik maar geen nestje krijg, want ik zou niet weten wat ik daar nou weer mee aan moet..
MAar goed.. ik gooi ze wel weer bij elkaar, en ik kijk het aan.
Bedankt voor de snelle reacties..
florislover schreef:Ja, ik ga denk ik toch eventjes voor de zekerheid lang de dierenarts.
Tis maar beter om het helemaal zeker te weten dan straks met een hele familie konijn te zitten.

? 
Faniek schreef:Ik zou het ook zeker even doen en anders is het gewoon dominantie. Dan ze gewoon goed in de gaten houden of ze niet vechten
Volgende keer maar een nijntje kopen bij een fokker?

ninja2 schreef:Ik heb me konijntje ook bij de fokker gekocht en die heeft zijn eigen ook vergist in het gelacht dus dat wil niet veel zeggen.

zoiets bepalen ze meestal pas wanneer ze geslachtsrijp zijn.
. Daar weten ze tenminste ook het geslacht ...
.
...
... Dus bestempel het maar als "uitproberen" of "spelen", veulens gaan soms ook proberen om op hun moeder te klimmen
...
).