Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
heb nu guppys en weg is dat luchtgehap!
) paardje2005 schreef:mijn hok is 80(b) x 40(d) bij 115(h) dat zet je niet even weg.
alleen een aquarium vind ik te klein, en kunnen ze nergens in klimmen.
. 

libra schreef:ken dat, ik heb een chincilla zitten en die knaagt ook de hele dag door aan de tralies. terwijl er takken en een knaagsteen in de kooi ligt.
.Wuis schreef:Misschien is het inderdaad beter om ze weer terug te doen naar de opvang, voor degoes vind ik dat hok trouwens ook wel bijzonder klein!
Knaagdieren knagen en maken lawaai, maar over het algemeen hebben hamsters/ muizen/ ratten wel minder lawaai dan degoes. Alhoewel, die kunnen er ook wat van.
mystery1980 schreef:een konijn knaagt ook en een cavia ook. Zou lekker geen huisdieren meer nemen als je je er zo snel aan irriteerd, die beestjes worden er ook niet beter van als je ze meeneemt en weer wegdoet. Bovendien is het algemeen bekend dat degoes juist lekker knagen, ik vind dat juist heel leuk aan die beestjes. Zet voor de gezelligheid lekker de radio aan, die kun je uitzetten als je het zat bent, verkoop het hok aan iemand die het wel leuk vind (geef het geld aan die vriend heeft hij er ook wat voor terug).
ThePast03 schreef:Als ik alles zo lees kun je beter vissen in je aquarium doen.