nu een aantal maanden geleden heb ik mijn goed hart nog maar eens laten zien en een grijze roodstaart in huis genomen

nog een klein fotootje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bayaatje schreef:tegen mij is ze wel lief, zolang ik maar niet 'te ver ' ga zo ben ik al een aantal keren gebeten geweet, maar ik weet dit, dus hou ik hier wel rekening mee. wat ik nog wilde vragen. als ik bij 'haar' kom dan zet ze altijd haar pluimen open, maakt ze een klikkend geluid met haar bek en houd ze haar hoofd naar beneden. heeft iemand een idee wat dit wilt zeggen?
bayaatje schreef:tegen mij is ze wel lief, zolang ik maar niet 'te ver ' ga zo ben ik al een aantal keren gebeten geweet, maar ik weet dit, dus hou ik hier wel rekening mee. wat ik nog wilde vragen. als ik bij 'haar' kom dan zet ze altijd haar pluimen open, maakt ze een klikkend geluid met haar bek en houd ze haar hoofd naar beneden. heeft iemand een idee wat dit wilt zeggen?
Rijan_ schreef:alls de papagaai en licht randje om zijn pipul heeft is het een vrouwte (en trekt erig naar manen !)
alls het en manetje is heftie zwarte ogen en trektie veel naar vrouwenheb er zelf ook een