Dat hij ze allemaal nog kent vind ik niet zo erg maar dat hij ze steeds weer wilt laten zien en ze steeds misbruikt niet

Zo doet hij nog steeds heel vaak stap zijn eerst trukje wat die kon. Ziet er heel leuk uit een schaap die stap doet als die eten wilt of wil dat je het hek open doet maar minder word het als hij naar jou toe komt lopen omdat die eten wil en voor je neus stap gaat doen zodat die tegen jou benen aan schopt. Leuk word het natuurlijk wel weer als je dan een voetbal voor zijn poten legt

Ook weet Lambo dat zijn poot dunner is dan zijn neus. Als de stal deur (deur naar al het lekkere eten) op een kleine kier staat en zijn neus er niet tussen pas steekt hij zijn poot er tussen. Ziet er dus erg leuk uit als je net binnen staat. Eerst hoor je een hoop gebonk omdat zijn poot wel precies tussen de deur moet komen en dat niet altijd meteen de eerste keer lukt.
Dan komt er een pootje tussen de deur door
daarna de neus en toen was Lampie binnen.
Het eerst wat die dan doet is eten!
Helaas stond de bikston nog open
En dan help "nee" en "foei" roepen echt niet meer je moet hem echt uit de ton tillen. Als die dan eindelijk zijn hooft er uit heeft zit het biks in zijn neusgaten.
Ook hooi vind die ook erg lekker, daar heeft die zijn andere trukje voor Want wat is nu eigenlijk het verschil?

Of je nu buiten of binnen op een ton staat.
En of je nu tegen de stalrand aan staat of tegen een muurtje dat maakt toch ook niks uit?
Hij is zo nog groter dan Polly.
En dat is die in het echt niet

Ook het springen van hem heeft zijn nadelen want 2 draatjes stroomdraad helpen niet daak springt die mooi tussen door en als je er 3 op hangt springt die er over heen. Nu hebben we maar schapen gaas neer gezet en daar blijft die gelukkig wel achter staan.
Ook gaat die nog steeds mee wandelen. Bij het park mag die altijd los. Eerst wilde hij niet komen maar toen er een schotse hooglanderachter hem aan kwam ging die toch wel erg snel achter mij staan.
Hij is toch wel erg lief!
Ik heb hem geen nieuwe trukjes meer geleerd. Ben hem af en toe aan het leren stil staan maar dat vind die wel moeilijk als hij weet dat ik biks heb.
Foto's zijn een beetje donker en slechte kwaliteit, komt omdat ze bij donker weer met mijn mobiel zijn gemaakt :S