Een tijdje geleden kwamen ik en me moeder van de paarden richting huis met de auto en er lag iets groots en bruins op het fietspad. M'n moeder heeft zich dan gedraaid en zich ervoor geparkeerd (half op het fietspad, half op de straat met haar pinkers op)
Het kon even goed een vuilniszak zijn maar het was dus een aangereden ree... Het bewoog nog en we hebben meteen de politie gebeld (niet de 101 hoor, maar de politie v/h dorp

M'n moeder heeft het arme dier (dat inmiddels overleden was) maar aan de kant geschoven zodat er geen fietsers over zouden rijden.
Dan zijn we maar rap doorgegaan want te veel mensen hadden ons gezien ( wij hadden het niet aangereden hoor

Later toen mijn moeder op haar werk was (nachtdienst) zeiden haar collega's dat als de politie toch was gekomen, WIJ zouden moeten betalen omdat wij hen zouden hebben opgebeld

Gelukkig stond er geen plakaat van overstekende reeën want dan heb je helemaal geen verhaal.
Dus als je een halflevend dier ziet liggen langs de kant en ergens in die straat staat zo'n bord, en je belt de politie moet jij betalen zonder pardon

's Ochtends was het dier weg. Waarsschijnlijk door iemand meegenomen om op te eten.
ik weet het

Zo, hebben jullie ook ervaringen daarmee

gr. inèz

(hoop dat het hier juist staat