Ik moet zeggen het is allemaal super goed gegaan.. ze vinden de ren het einde. Over de kleintjes had ik me geen zorgen hoeven maken.. Dattus die hier geboren is in het binnenhok waar ze op aangesloten zitten is al dikke maatjes met iedereen op Wallie na (waar ze zich ook weinig van aantrekt). Hiero (rexje) negeert de rest beetje.. is super brutaal en supersnel. Alleen Daaro vind het allemaal nog beetje eng, maar scharrelt rustig rond.
Wallie vind het nog helemaal niks.. zit alleen maar in het binnenhok en durft alleen te keer te gaan tegen de kleintjes, maar die kunnen achter het schot klimmen en onder dozen ivm haar. Ook Pluis vind het nog geen succes zij is ook 1 van de oudere die nog geintroducceert moest worden en word toch wel even op haar nummer gezet. Voor haar heb ik haar binnenhok erin gezet met een plankje zodat ze eruit en in kan.. dat heeft haar goed gedaan.
Ben net nog even langs geweest en Dattus zo'n klein nijntje at samen met Wallie de grote FH een broodje geweldig om te zien. Het gaat dus helemaal top!
Nou de foto's

1. Gedeelte van de ren met op de foto van links zichzaggend naar rechts Phoenix, Survivor, Wuppie, Joey en Pluis.

2. Dattus

3. Pluis in haar onderdanige houding

4. Weer stuk ren, maar ditmaal met alleen Dittus in the picture..

5. Daaro en Hiero de 2 kleintjes

6. Wuppie met zijn middenoorontsteking.. het lijkt al beter te gaan.

7. Wuppie met daarachter zijn dochter Dattus

8. Van links naar rechts.. Dattus met Appel, Phoenix bij boom en Survivor

9. Dattus is en blijft een schatje

10. Nog een keer

11. Ok wat anders vooraan Phoenix en achteraan. Pluis en Daaro.. ze lijken op elkaar he

12. Dittus en dochter Dattus

13. Van alles wat Dittus, Dattus, Phoenix, Hiero en Daaro

14. En even indruk van verschil tussen Wallie de Fransoos en Hiero de kleine rex