Zoals ik al zei zonet, WAUW! Vind ze echt mooi! Ook stoere hond! Hebt gij goed gedaan Horkie Heb hier nog wel een 'slachtoffer'
wat en stoere hond ! echt zoo stoer; zo een schattig koppie , brede borstkas en zo die borstvooruit (vooral foto 11 ) en trouwens hele mooie foto's ..
Wow....... een boxer!!!!!En een hele mooie! En ook hele mooie foto's!!Ik ben ook boxerfan..... wij hebben een reu van bijna 2 jaar....
Dankjewel voor de positieve reacties.Ik ben nog op zoek naar mooie honden om te fotograveren trouwens.Dus as je beetje in de buurt woont.PB maar ff.
waar woon jij dan? heb ook nog twee hele mooie fotomodellen.... zie profiel...Joy de boxer is mooi!!!!! leuke hond, mooie foto's!
Whaha stoer man! Echteen gave hond, héél mooi vastgelegd! Weet ook nog wel een leuke hond voor je, maar niet in de buurt Mag in combi met 'n paard en wat pony's
Echt een supermooie boxer! ook goed fotomodel!ik heb ook een boxer maar niet moeders mooiste maar wel de liefste!:P
Mooie foto's zeg , en de hond is ook erg mooi. Wat een mooie kop heeft ie zeg.Ik heb zelf ook een boxer en ben helemaal verlieft geworden op dat ras.
Het is zeker een mooie hond,beetje erg druk dat wel,was ook niet makkelijk om hem rustig te houden voor de foto's.