Even een vraagje, hoe lang lopen jullie met jullie hond(en) en hoe vaak per dag..Dit vraag ik ivm dat ik steeds vaker mensen zie die echt maar 2 keer per dag 5 minuten gaan ofzo...ik ken iemand die gaat maar 1 keer!!!!

Mijn eigen hond (voor foto zie profiel) gaat doordeweeks 4 keer per dag en in het weekend 3 keer!!
doordeweeks gaat hij sochtends kw over 7 en dan zo'n 20 minuten. dan tussen 12 en 1 een half uurtje..en als ik vrij ben een uur.. dan tussen 4 en half 6 en dan weer gemiddeld een uur of hij gaat mee naar stal en moe dan half uur naast fiets lopen en loopt ie op manege.. en dan savonds nog ongeveer 20 - 30 minuten
in t weekend slaan we de ronde van kw over 7 over en gaan we rond een uur of 10 half 11 lekker de 'bossen' in tot 12 uur en dan gaat iesmiddags weer n half uur (met mooi weer lekker zwemmen ) en dan savonds weer 20 - 30 min... vroeger liep ik langer en rende hij nog meer maar omdat hij last van artose heeft kan dat niet altyd meer .verder gaat ie ook gewoon vaak nog mee naar paarden dan denk ik na t uitlaten ach ik neem m wel mee vindt ie echt leuk..
Tuurlijk wijk ik wel eens wat af of komt er wat tussen maar normaliter is dit wel ongeveer de hoeveelheid dat hij loopt
Ik vindt eigenlijk de honden die maar 5 a 10 min gaan en dan maar 2 keer zielig..tenzij er een medische reden voor de hond is maar ik zie hier best veel mensen die lopen tot de hoek en terug .1 buurvrouw heeft een jonge hond labrador en loopt echt weinig ik liet m wel eens uit en nam m dan mee je zag m genieten en spontaan beter gaa n luisteren gewoon omdat ie happy was imo
Hoe doen jullie dat?
groetjes
ps dit is nosy...