Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AikePeer schreef:Dan heb ik nu al een probleem want hij/zij zit er al in.
Ik weet dus nog niet of het een voedster of ram is.
Ik wil hem/haar nog niet teveel oppakken, ik wil dat Gucci eerst lekker aan het nieuwe hok en omgeving went!
Ik denk niet dat hij/zij zich snel eenzaam zal voelen want er loop altijd wel iemand buiten bij ons.. of de hond komt bij het hok kijken of een familie lid..
Echt ongelofelijk hoe gek je op zo'n beestje kan zijn! Mijn vriend en ik zijn helemaal weg van hem/haar! Misschien ook door de speciale manier hoe we Gucci gekregen hebben.
AikePeer schreef:@ ninja2 geen flauw idee hoe oud hij/zij is.
Dat wou ik dus ook vragen hoe kun je dat zien?
Jark schreef:Weet je toevallig of t een vrouwtje of mannetje is?
Vrouwtjes hebben namelijk nesteldrang en zijn al superblij met een knuffeltje, die van ons heeft t ook en sleept dr knuffel overal mee naar toe, ze zet hem zelfs bij de drinkfles en bij de voederbak voordat zij gaat drinken en eten!
Mannetjes hebben drang om te paren, dus zullen de knuffel daarvoor gebruiken.
Kortom konijnen zijn blijer met een knuffel dan dat je denkt!
ninja2 schreef:Ik heb ook een tijd knuffels bij mijn konijn gehad. Alleen ze beet ze helamaal kapot. Die knuffels leefden nooit lang.
Ik vind het wel goed dat je het konijntje hebt gevangen. Ik weet zeker als ze helemaal gewend is bij jullie dat ze het dan super naar haar zin zal hebben.
moontje13 schreef:je kan er ook een cavia bij doen![]()
maar een konijn kan ook prima alleen hoor! ons alleenstaande konijn Babbel had de leeftijd 11 bereikt!
alleen zn laatste jaartje heeft hij doorgebracht met 3 andere cavia's
succes met je nieuwe konijntje!
pubelia schreef:Ik dnek niet dat dat hok te klein is want heeft 2 verdiepingen he..
shettie schreef:pubelia schreef:Ik dnek niet dat dat hok te klein is want heeft 2 verdiepingen he..
De afmetingen van dit hok zijn 96x79x120cm
en dat is groot genoeg voor 1 konijn
maar niet voor 2 !!!!
AikePeer schreef:Ja precies en ik heb dit hok genomen omdat ik er niet vanuit ging dat ik er nog een bij zou nemen!
Ik ga er goed over nadenken.. vind het belangrijk dat hij /zij gelukkig is maar ook dat hij/zij genoeg ruimte heeft!