Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biepmiep schreef:Voor deze prijs krijg je, alleen op een Jack Russell lijkend hondje. Voor pups van goede fokkers kun je kijken op: www.nvjrt.nl. de site van de rasvereniging. Daar staat pupbemiddeling en bij het jaarboek staan links naar sites van fokkers.
[b]ik hoef ook geen raszuivere jack. Een kruising vind ik ook leuk.
Daarnaast moet je niet alleen naar uiterlijk kijken. gedrag, karakter en gezondheid van de ouders is het allerbelangrijkst. Van een Jack pup kun je trouwens ook niet meteen zeggen of deze glad, ruw of broken wordt.
Ook de maat kan nogal varieren zeker als je de vader niet kent.
somokkele schreef:Waarom perse een puppie?? Ga eens in het asiel kijken, daar zitten genoeg op JR gelijkende hondjes. Anders kan je het het beste via de rasvereniging doen denk ik. Duurt wat langer misschien, maar heb je wel een JR bij (ga ik vanuit) een goede fokker vandaan
Lysette schreef:
pubelia schreef:kijk eens in een asiel, daar zitten genoeg jack russels...
pubelia schreef:ok is duidelijk, maar voor die prijs van 175 moet je wel heel erg goed opletten wat je koopt, want een puppie wil nog niet veel zeggen....
baroen schreef:pubelia schreef:ok is duidelijk, maar voor die prijs van 175 moet je wel heel erg goed opletten wat je koopt, want een puppie wil nog niet veel zeggen....
je krijgt absoluut geen echte jack russell voor deze prijs, de kans op een hondje wat gewoon een kruising is, broodfok, pretnest, ouder dieren niet getest op erfelijke afwijkingen is heeeel erg groot, daarom zou ik als ik jou was, wat langer wachten, zoek een goede fokker, spaar iets langer en koop een goed gefokte pup, ook het ras jack russell doe je daar een groot plezier mee, al die hondjes die maar doorgaan voor hackie? dat doet een ras echt geen goed.
sandr0 schreef:Lysette schreef:
ik heb bij asiels in de buurt inderdaad gekeken of daar misschien een nestje zat. Maar hier in de buurt heb ik nog niet iets kunnen vinden. Wel bedankt allemaal voor t meedenken.
Lysette schreef:
sandr0 schreef:Lysette schreef:
Oh wist niet dat het ook in de buurt moest zijn
ach t is wat makkelijker he beetje in de buurt
Biepmiep schreef:Waarom noem je het eigelijk een Jack Russell als je geen echte wilt? Zeg dan een kruising. Ik lees in je andere topics dat je gewoon een kleine hond wilt.
Biepmiep schreef:Trouwens, ff off-topic: daarom draaien veel broodfokkers zo goed, het mag te niet te duur zijn, het mag niet te ver zijn, hoe de ouders eruit zien of hun het leven van de ouderhonden eruit ziet maakt ook niet uit...
Dus koop alsjeblieft met je verstand...ALLE pups zijn leuk, je kunt je geld maar 1 keer uitgeven en er wordt veel verdiend door mensen die er geen donder inspanning voor leveren maar wel "Jack Russels" verkopen. (Let op de spelling.)