Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Dat is wel het domste advies wat je kunt geven.
Een pup gilt, omdat hij de roedel kwijt is. Zijn instinct vertelt hem, dat hij dat niet zal overleven. Het diertje is dus doodsbang, dus het is niet echt diervriendelijk om haar te laten gillen. Daarbij lost het ook niks op, de pup blijft om dr roedel roepen
Mijn pup zit samen met mijn andere Jack Russell in de bench. Zo heeft ze steun aan Pepper.
Ik zag in je profiel dat jij ook een ander hondje hebt, kun je die niet bij elkaar zetten? Dan voelt de pup zich niet alleen en is het gillen ws over.
Anders zou je haar heel langzaam aan de bench moeten wennen, echt met een paar minuten uitbouwen, en heel rustig aan.
Ik weet niet of je een draadbench hebt, soms helpt het om er een handdoek oid overheen te leggen zodat de hond meer een idee van een hol heeft.
Billy schreef:Dat is wel het domste advies wat je kunt geven.
Een pup gilt, omdat hij de roedel kwijt is. Zijn instinct vertelt hem, dat hij dat niet zal overleven. Het diertje is dus doodsbang, dus het is niet echt diervriendelijk om haar te laten gillen. Daarbij lost het ook niks op, de pup blijft om dr roedel roepen
Mijn pup zit samen met mijn andere Jack Russell in de bench. Zo heeft ze steun aan Pepper.
Ik zag in je profiel dat jij ook een ander hondje hebt, kun je die niet bij elkaar zetten? Dan voelt de pup zich niet alleen en is het gillen ws over.
Anders zou je haar heel langzaam aan de bench moeten wennen, echt met een paar minuten uitbouwen, en heel rustig aan.
Ik weet niet of je een draadbench hebt, soms helpt het om er een handdoek oid overheen te leggen zodat de hond meer een idee van een hol heeft.
Pam schreef:hoe groot is je bench? Bench was hier ook een ramp. Tot ze in een kleine bench ging.
Arrabel schreef:Pam schreef:hoe groot is je bench? Bench was hier ook een ramp. Tot ze in een kleine bench ging.
Die bench van ons is enorm...
Lucky (zo heet ze) is een piepklein hondje, ze pas bijna op je hand.
En de bench is Rotweiller formaat....
Ik dacht juist dat een grote kooi prettiger was, dan kan ze ook nog een beetje rondlopen...
Is een kleine bench beter?
Snackie schreef:wij hebben ook een pup,tenminste,ze is bijna een jar oud,en die deed/doet het ook regelmatig,maar alleen als ze weet dat mijn vriend nog thuis is.
Snackie schreef:ik ben op den duur een paar keer uitgeschoten, maar dat hielp niets.zelfs een keer een klap op de bench gegeven,en nog blijven brullen.
Snackie schreef:het is gewoon negeren,want als je niet thuis bent,hoor je het niet,en word dit gedrag dus ook genegeerd, dan moet je wel zo sterkt staan,dat als je wel thui sben,dat je dr ook negeerd.
het is een aandachts kwestie./