Dat dacht ik dus niet he. Daar heb ik een stokje voor gestoken en hem vandaag mee naar huis genomen. Of ik hem kan houden ligt aan de reactie van mijn vader vanavond
maar zo ja dan laat ik hem castereren en hoop ik dat het met de andere 2 ex rammen goed gaat. Het lijkt er ook op dat Xaria (het jong van nu 5 week) een voedstertje is dus dat is in ieder geval super.Mijn nieuwe aanwinst (waar ik dus misschien een nieuw tehuisjes voor zoek) is dus een rammetje en hij is zo knap. Hij is bruin met wit en lichtbruin achter met donkere oren een donker neusje. Beetje 3 kleur en lang haar op zijn koppie zo'n heerlijk dingetje. Erg ondernemend geweldig.
Ik heb nog foto's van op school toen die ongeveer 2 en 4 weken was. Dus hier een paar plaatjes.
Hier ongeveer 2 week

Hier ongeveer 4 week

En als iemand nog een leuk voedstertje zoekt er is nog een bruine met pluishaar
(ze dacht dat een voedstertje wel snel een tehuis zou vinden, maar ben wel bang dat die dan de boa's gaat bezoeken en dat zijn me toch een joekels) 
Maar het is echt een schatje zo te zien. Heel veel plezier ermee, als je hem mag houden
, dat helaas na 1,5 jaar overleed.
Die had alleen iets korter haar. 
Die boa's moeten ook eten, maar dat konijntje?

Maarja het is natuurlijk wel zo, dat voor de dieren die je redt er weer een andere in de plaats komt..