Wat doen jullie in een konijnenhok alleen zaagsel, hooi of stro, of zaagsel en hooi en stro

wat is het beste voor het konijn of maakt dat niet veel uit.
groetjes
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustNanno schreef:Rapsodie had ik altijd voor de nijnen. Echt super gewoon! Het is heel lekker warm, blijft heel lang schoon, en het stuift niet. Haalde altijd 2 grote balen, kon ik zeker een half jaar mee vooruit.
Meissie17 schreef:Nou volgens mij is mijn konijn zwanger, ze is me toch een nest aan het bouwen in het nachthok helemaal een overkapping van stro, best wonderbaarlijk wat ze allemaal wel niet kunnen
goldflower schreef:Meissie17 schreef:Nou volgens mij is mijn konijn zwanger, ze is me toch een nest aan het bouwen in het nachthok helemaal een overkapping van stro, best wonderbaarlijk wat ze allemaal wel niet kunnen
Kan als er natuurlijk een ventje bij is geweest ,maar de mijne was iedere x schijnzwanger dan had ze ook weer zo,n mooi nest gemaakt en dan mocht je er niet bijkomen ,,ahh wel zielig en dan lag er nog en eens wat in
Maar helaas is mn mooie meisje opgeten door de maden 2mndjes gelee![]()
Sorry voor t offtopic gaan TS
Meissie17 schreef:maar ik heb in het konijnenhok een konijnen wc en die dingen helpen goed , ze doen het daar netjes in, hoe hoeft niet 1x in de week het hok schoon te maken, want het hok blijft echt mooi schoon
lightmorebh schreef:zoon en moeder lees ik dat nou goed een nest jongen gekregen. das inteelt
Maisie schreef:@ goldflower ja hebt het in je eerste post een beetje onduidelijk beschreven dat je ventje alleen zat en dat je daar de moeder bij hebt gezet. maar je bedoelde de moeder van de kleintjes. maar ik snap m nu haha.