Ik heb hem toen eigenlijk gelijk opgepakt en naar beneden gebracht. Daar heeft hij uit pure paniek overal tegenop gesprongen. Uiteindelijk is hij onder te tafel tegen een stoelpoot aan gaan liggen. Hij had zijn kop in zijn nek en zijn bek wijd open. Hij lag op een gegeven moment in zijn eigen kwijl. Het was zo verschrikkelijk om te zien..

Het is zondag en ik wist niet welke DA dienst had. Toen heb ik in paniek de dierenambulance gebeld. Die vertelden mij welke DA dienst was, en gelukkig was dit mijn eigen DA. Ik heb toen een vriendin gebeld (want ik ben alleen thuis en heb geen auto), en die is mij gelijk komen ophalen en toen zijn we naar de DA gegaan.
Daar aangekomen leek het iets beter met hem te gaan, maar de DA wilde hem wel even houden, want hij wilde in zijn bek en neus kijken, want hij dacht dat er misschien iets klem kon zitten (hooisprietje of iets dergelijks). Ik moest om 16.00 uur bellen om te checken of alles goed was.
Ik belde hem en hij zei dat hij alles had bekeken en hij zei dat er veel zwelling en slijm in zijn neus zat. Hij heeft hem anti zwellings middel gegeven, maar dat sloeg nog niet aan. Toen ik hem aan de telefoon had, kreeg mijn konijn weer een hele erge aanval van benauwdheid. De DA vond het niet verandwoord om hem mee te geven en dus blijft hij daar nog. Ik moet nu om 20.00 uur bellen of het beter gaat. Maar de DA denk dat het misschien niet meer beter gaat en dat ie dus dood gaat...

Hij is gewoon echt mijn maatje. Hij is 6 jaar oud en ik geniet zoveel van hem. Ik kan me niet voorstellen dat hij er niet meer is. Ik hoop gewoon zo dat ie de kracht heeft om het vol te houden en dat het allemaal goed gaat komen....
Sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest het even kwijt. Ik zit hier nu gewoon helemaal in de stress. Ik ben gewoon elke keer bang dat de DA gaat bellen dat het te laat is...

"Lieve Blacky, houd alsjeblieft vol, want ik wil je helemaal nog niet kwijt!"