door onze chocoladebruine labrador Bo. Dit was niet geheel de planning (tijdens haar vorige loopsheid hebben we haar laten dekken door een Friese Stabij reu, maar dat is niks geworden), maar we hebben er toch bewust niks aan laten doen. We hebben ruimte genoeg, 2 kids voor wie het natuurlijk ontzettend leuk is om een nestje pups te hebben, en zelf vinden we het - uiteraard ! - ook érg leuk !! WANT : ze bleek dus drachtig !!
Even overlegd met de dierenarts, maar het grootteverschil (labrador reu, stabij teef) moet geen probleem opleveren. De natuur regelt dit zelf, de grootte van de pups zal aangepast zijn aan het lichaam van de moeder. Maar nu mijn vraag : iemand tips ? Dit is ons eerste puppennestje, bij paarden weet ik het na 2 veulens (en de derde op komst) allemaal wel, maar puppies ...
Ze zit nu op dag 50 van haar dracht, dus over 10 dagen kan het nestje komen. Waar moet ik op letten, wanneer moet ik de dierenarts bellen, is een warmtelamp nodig ?
Alvast bedankt voor jullie tips
!!
ze weet nu wel dat ze ene beetje laat is !
maar veel succes wel fot's plaatsen !

asgefokt , is in dit verhaal ook alleen maar aanname,
Zul je nodig hebben met zindelijk maken! Handig als je daar zo snel mogelijk mee begint.