ik zat het me onlangs af te vragen hoe verwend,onze (al dan niet)viervoeters zijn...
nu ik zelf een erg verwende kat heb,wilde ik wel weten of er meer mensen zijn met verwende huisdieren?
dus...brand maar los
Kus x.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
(hij kan niet onbeperkt eten, dan vreet hij zich echt vol)
Sunrise_ schreef:Mn moeder gaat voor de hond van de bank/stoel af.

) maar in huis is hij zo'n beetje een halfgod
En de toekomstige vissen krijgen ook een mooi aquarium
(de bacteriën zijn daar nu in bezig om het klaar te maken
)
)
),ze heeft me nog nooit gebeten of gekrabbeld(ook niet als ze een kitten was)heeft nog nooit iets gesloopt of iets dergelijks...
My little spoiled cat

) wandkleed hangen, ze mogen niet aan mijn meubels krabben en niet schijten op plaatsen anders dan de kattenbak. Echt een rotleven... 
), ze krijgen premium voer, ze krijgen 's avonds een extra warme hap, we zijn altijd lief en ze mogen altijd op schoot (als ze dat nou eens zouden wíllen, die troela's!
), de ene heeft een eigen plaats op de bank die ze maar twee keer per jaar hoeft af te staan, namelijk tijdens verjaardagen, de bak is altijd schoon en ze hebben altijd genoeg te eten, er komen hier geen kinderen die ze aan de oren trekken of erin schreeuwen, ze worden geborsteld...... en als wij er niet waren, hadden ze waarschijnlijk allebei nog in een stalen kooi in het asiel gezeten