meet Bobbie, Bobbie komt bij Dobbel hier op bokt vandaan. Ze kreeg een nestje katten met o.a. 2 rode katertjes. Ik ben dol op roodjes en koos voor de dikste. Kijk eens wat een poppie het is? Bobbie is nu een dikke 12 weken en sinds vrijdag bij ons.
Laatst bijgewerkt door Justy op 28-08-06 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
wat een leukerd!!!! heb zelf ook een "rooie" [kater] en ik kan je vertellen dat die meestal heeel ondeugend zijn erg lief ook die oogjes [blauw als ik het goed zag] de mijne heeft "oranje" ogen!! heel schattig ook dat hij/zij lekker bij die bull ligt te tukken
@edit : een kater dus en zijn ogen, beetje vreemd op sommige lijken ze blauw op andere zou je gewoon groen zeggen haha
Laatst bijgewerkt door nightlover op 28-08-06 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt
dank jullie, die ogen zijn nog druk aan het verkleuren hoor, ze zijn nu een beetje groen/grijzig, dus ze zullen uiteindelijk wel groen worden denk ik. ik ken rooien altijd al gemoedelijke mannetjes maar ik denk dat bobbie een ander verhaal wordt, hij is in ieder geval erg grappig met zijn stoere gedrag!
Ik ken meerdere rode katten, de jongste is echt "ondeugend". Aan één stuk door spelen, rennen, springen, even tussendoor slapen en dan begint het weer, geen boom is hoog genoeg voor hem, hij komt overal overheen, onderdoor of doorheen. Elke dag krijgt de troste eigenaresse een cadeautje van hem, vogels, muizen, kikkers, padden noem het maar op. Het is echt een ontzettende drukke speelse wilde kater. Maar wel leuk