hier is hij een half jaar,ik probeer straks nog even of ik er een andere foto op kan krijgen.gr ieleoor
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fairie schreef:Ik heb even je foto's onder elkaar gezet. De pagina werd anders behoorlijk opgerekt
Hoe groot is hij inmiddels? Houd er rekening mee dat een hond van een half jaar oud meestal slungelig is en dat ze later pas in de breedte gaan groeien.
Het lijkt er op als of hij een beetje weg heeft van een dog achtige.
Maar ik heb geen verstand van de Labrador, dus kan je wat dat betreft niet echt verder helpen.
Zaten er papieren/stamboom bij waarop vermeld stond dat het een labrador zou zijn? Zo nee, dan kun je er nóóit van op aan dat een dier ras zuiver is.
maras schreef:Nee voor een Golden Retriever heeft hij een te " bolle " kop. Een vriendin van mij heeft een Labrador gekruist met een Deense Dog en dat is ook z' on uit de kluiten gewassen labrador geworden. Daar heeft jouw hond ook wel wat van weg. Wij hebben een Deense Dog gekruist met een Mechelaar en dat is een enorme Mechelaar geworden dus het is altijd moeilijk raden hoe iets uit groeit. Maar jouw hond kan ook gewoon een forse Labrador zijn. HIj ziet er in ieder geval goed uit.
IneV schreef:Mag ik vragen vanwaar je bent?
Wij hebben hier ook een gekruiste labrador zitten die enorm fel op de jouwe lijkt..
Onze is gekruist met een jachthond..
Zou dus ook wel kunnen dat de jouwe dat ook is!
D_Star schreef:Wij hebben thuis ook 4 labradors (wel echt raszuiver) en fokken er ook mee. ik denk niet dat het een kruising is met een Golden Retriever. ik denk dat je dat nu nog niet kan zien hij moet eerst uitgegroeit zijn dan zien ze er vaak al heel anders uit!
IlseKuikje schreef:Het is denk ik wat moeilijk te bekijken. Maar hij is nog maar 2. Rond 3 jaar zijn ze pas echt uitgegroeit. Verder is misschien een foto waar je hond helemaal op staat ook wel handig, dan kun je de verdere bouw ook wat beter bekijken.
Ik zou het trouwens niet weten.
ieleoor schreef:Fairie schreef:maarja dat maakt hem niet minder bijzonder en lief.
Tempus schreef:
Dit is ons Dobie. Maar als ik jouw foto's zag moest ik meteen aan Dobie denken