5 honden bleven in de auto, 2 van haar en 3 van mij, en pup mocht mee naar binnen, want die durfde ik nog niet achter te laten, bang dat ze onder de voet gelopen zou worden.
Dus wij menuutje gehaald, beetje achteraf gaan zitten, puppy sliep

Op een gegeven moment wilde Kim roken, en ik naar het toilet, dus pup overgeheveld, en zij ergens anders gaan zitten. Maar nu liep er al een supersize Mac medewerkster rond, en ook nog een oudere dame, dus ik zat op de plee al te gniffelen.

Kom ik terug bij Kim, zit de Medewerkster zwijmelend op de grond naar de pup te kijken. Ze vraagt: Mag ik hem aaien, waarop ik zeg, wel aaien, niet oppakken en al helemaal niet zoenen

En half achter mij zat de andere dame: Oh, ik ben zoooo verliefd

Zegt de Macmedewerkster.: En hoe gaat ze heten? IK zeg, dat dier heeft allang een naam, ze heet Zarah. Weer zwijmelen natuurlijk.

Dus ik heb tegen Kim gezegd dat we snel weg moesten, omdat we anders te laat zouden zijn. Waar we op tijd moesten zijn weet ik nou nog niet, maar het werkte wel

Wat doen jullie? Laten jullie mensen uitgebreid aaien/knuffelen/oppakken, of ben ik nou zo'n enorme muts dat ik daar niet gek op ben?

Het gaat trouwens om een Jack Russelltje van 8 weken, foto staat wel in mn profiel