Ik heb hem toen even op stal laten zitten, ik zou s'avonds terugkomen op stal en dan zouden we ff verder kijken naar hem, zo kon ie eerst even een beetje bijkomen want hij was bekaf.
S'avonds was martijn met mij mee en we waren er al snel over uit dat we hem mee naar huis zouden nemen om op te knappen. Op stal hebben we hem eerst gewassen, hij was helemaal vies, en met stronghold behandeld, dit werkt tegen al het ongedierte(wormen, vlooien, luizen, mijten etc.) Het arme beestje was helemaal zwart van de vlooien, was mager en had ontstoken oogjes.
We leggen hem nu flink in de watten, hij eet goed, zijn oogjes zien er al beter uit en er is geen levende vlooi meer te vinden op ze lijfje. Hij moet wel heel erg wennen, want mensen heeft ie volgens mij nooit eerder gezien.
Het was voor ons niet de bedoeling om er nog een kat bij te nemen, aangezien we er al 2 hebben, maarja we zijn nu al weg van het beestje... Over een paar weken als ie weer helemaal knap gaan we kijken of ie naar een leuk baasje kan en anders blijft ie maar...
Hoe kan je dit nou niet in huis nemen??