Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinkert_tje schreef:jeetje wat vreselijk
hopelijk komt het goed
ze zijn enorm sterk vergis je niet
onze kat toevallig ook spoeky (15 jaar)
is 2 jaar terug aangereden voor de deur en haar heup was verbrijzelt en uit de andere heup uit de kom en gebrokenenorme huidwond
en haar blaas was gescheurd
ze heeft toen 7 weken in een bench in de kamer gestaan en wonderwel is ze weer opgeknapt![]()
ze spring niet zo hoog meer maar verder gaat het super![]()
hopelijk knapt jou spoeky ook zo op![]()
heel veel sterkte ermee
M_A_X_ schreef:tinkert_tje schreef:jeetje wat vreselijk
hopelijk komt het goed
ze zijn enorm sterk vergis je niet
onze kat toevallig ook spoeky (15 jaar)
is 2 jaar terug aangereden voor de deur en haar heup was verbrijzelt en uit de andere heup uit de kom en gebrokenenorme huidwond
en haar blaas was gescheurd
ze heeft toen 7 weken in een bench in de kamer gestaan en wonderwel is ze weer opgeknapt![]()
ze spring niet zo hoog meer maar verder gaat het super![]()
hopelijk knapt jou spoeky ook zo op![]()
heel veel sterkte ermee
Nouw ik ben net bij haar wezen kijken! en het viel me eigelijk 100'% mee! ik dacht echt dat ze er heel zielig bij zou liggen maar dat viel gelukkig mee! ze miauwde wat in het rond, en toen ik bij haar was viel dat ook wel weer wat mee! ze had haar beide voorpoten in het druk verband en 1tje met een spalk vast.
De dierenarts zei nouw de breuk valt wel mee, het is nog een jonge kat ( 2 jaar ).
Maar ze maakte zich zorgen om de huid! dat was er vrij ernstig aan toe!
Morgen gaan ze het verband weer verwisselen en dan maar hopen dat het er goed uitziet.
En als het kan willen ze het dan zonder drukverband laten genezen, dan krijgt spoeky een kap en dan willen ze het zo doen!.
nouw morgen ga ik weer heen! elke dag even bij mijn poesje kijken! ( vind een week wel erg lang hoor)
badankt voor je leuke berichtjes! erg lief!!
tinkert_tje schreef:ooh gelukkig dat klinkt al iets hoopvoller dat ze wel goed bij kennis en zo is
hopelijk ziet de wond er morgen goed uit
heel veel sterkte en ja een week is lang maar als het maar weer goed komt
Desiree schreef:Gatver wat is die kat er beroerd aan toe! En de persoon die zo hard voor haar remde, die heeft er ook mee in gezeten denk ik. MAar die kon haar natuurlijk niet meer vinden.
Ik zou geen rust meer hebben als ik mijn honden zo op straat liet rondlopen. Ik snap niet dat jullie dat wel kunnen.
Ik hoop dat je kat het redt en dat ze er iets van geleerd heeft.
M_A_X_ schreef:
De kat rende naar ons huis en toen ik de eigenaar van de auto de kat achterna gerend.
Dus we hebben de kat wel.. En de eigenaar is ook netjes uitgestapt!
En ik heb op het moment geen rust meer, kan elk moment in janken uitbarsten!
Maar ik weet dat ze in goede handen is! en dat zij meer voor hun kunnen doen als ik!
En ik kan mezelf wel helemaal van binnen op vreten maar daar heb ik en de kat niks aan!
De rest bedankt voor de lieve berichtjes!
Desiree schreef:M_A_X_ schreef:
De kat rende naar ons huis en toen ik de eigenaar van de auto de kat achterna gerend.
Dus we hebben de kat wel.. En de eigenaar is ook netjes uitgestapt!
En ik heb op het moment geen rust meer, kan elk moment in janken uitbarsten!
Maar ik weet dat ze in goede handen is! en dat zij meer voor hun kunnen doen als ik!
En ik kan mezelf wel helemaal van binnen op vreten maar daar heb ik en de kat niks aan!
De rest bedankt voor de lieve berichtjes!
HOe was de reactie van de automobilist verder?