Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:ik ken meer liefe pit bulls en pit bull achtigen dan gemene!
Rosita schreef:Shanna schreef:ik ken meer liefe pit bulls en pit bull achtigen dan gemene!
Waar ken jij die dan van? Alle Pitbulls van voor 1993 zijn toch inmiddels wel uitgestorven? Alles wat daarna geboren is mag niet bestaan van de wet.
BrittKitt schreef:Ik ben helemaal gek op molossers en ik vind ze supergave honden, ze trekken idd wel bepaalde mensen aan omdat ze er gewoon echt stoer uitzien, maar gevaarlijk vind ik iets heel anders. Ze zijn superlief en toch vinden mensen jack russels leuker tot hier ben ik het met je eens, maar dan: terwijl dat vaak pas echte klerebeesten zijn
annepaardoes schreef:Ik heb geen vooroordelen over 'de gevaarlijke hondenrassen' maar ik vind dat als je zo'n hond neemt je hem wel consecuent moet opvoeden omdat deze rassen wel snel geestelijk in de war kunnen raken zonder een goede opvoeding.
Tjah het tweede filmpje is heel zielig. Zo zie je hoe wreed sommige mensen kunnen zijn
tantjeuh schreef:het onvermogen los te laten en de bijtkracht maken "gevaarlijke rassen" tot gevaarlijk. Ik word liever gebeten door een jack russel dan door een even 'agressieve' pittbul... liever door een agressieve labrador dan door een agressieve bull mastif..