Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boris94 schreef:Kranten (kunnen ze lekker scheuren), een blokhut, een doos met een gat erin, een groenten ruifje (is hij even bezig alles eruit te krijgen), toiletrolletjes, eierdozen, keukenrollen, een doos met zand kunnen ze rollen en graven.
Ringo_Star schreef:Ik heb voor het konijn een bal, Je stopt er gewoon snoepjes of brokjes in.
En als tie er dan mee gaat rollen komt er een snoepje uit (soms wel meer dan een!)
Faniek schreef:Wat is de reden waarom de konijnen apart zitten?
_Astrid schreef:mijn konijn heb in de ren liggen :
-een handdoek
-een speelgoedballetje, met een belletje eraan
-een soort nestmateriaal, wat je ook ziet bij hamsters
-een buis met een bochtje erin waar ze doorheen loopt
-een mand met daarin, dat nestmateriaal en krantensnippers (is grappig als die mand op de zijkant staat en ze erin gaat, dan valt hij recht, en zie je een heel verbaasd koppie)
- 1 olifantenknuffel, en 1 konijnenknuffel (heb ik bij der gelegd toen ze steeds nestjes maakte, zodat ze het misschien als haar kindje zou zien)
- ze heeft ook nog een poes die vaak met der wil spelenmaar nu met deze hitte, ligt die poes meer binnen dan dat ze gaat spelen met m'n konijntje...
omdat mijn konijn pas is gaan graven plotseling, en ze het misschien uit verveling doet, heb ze veel speelgoed erbij gekregen, maar ze graaft nog steedshelaas kan er geen maatje bij, ik wil het wel, is leuker voor haar, maar er is geen ruimte voor een 2e hok, en ik denk niet dat ze samen in 1 hok kunnen, ze zouden best samen in de ren kunnen, maar 's nachts moeten ze natuurlijk in hun hok, en dat gaat denk ik niet passen, is het hok dan te klein voor
_Astrid schreef:mijn konijn heb in de ren liggen :
-een handdoek
-een speelgoedballetje, met een belletje eraan
-een soort nestmateriaal, wat je ook ziet bij hamsters
-een buis met een bochtje erin waar ze doorheen loopt
-een mand met daarin, dat nestmateriaal en krantensnippers (is grappig als die mand op de zijkant staat en ze erin gaat, dan valt hij recht, en zie je een heel verbaasd koppie)
- 1 olifantenknuffel, en 1 konijnenknuffel (heb ik bij der gelegd toen ze steeds nestjes maakte, zodat ze het misschien als haar kindje zou zien)
- ze heeft ook nog een poes die vaak met der wil spelenmaar nu met deze hitte, ligt die poes meer binnen dan dat ze gaat spelen met m'n konijntje...
omdat mijn konijn pas is gaan graven plotseling, en ze het misschien uit verveling doet, heb ze veel speelgoed erbij gekregen, maar ze graaft nog steedshelaas kan er geen maatje bij, ik wil het wel, is leuker voor haar, maar er is geen ruimte voor een 2e hok, en ik denk niet dat ze samen in 1 hok kunnen, ze zouden best samen in de ren kunnen, maar 's nachts moeten ze natuurlijk in hun hok, en dat gaat denk ik niet passen, is het hok dan te klein voor