Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wij hebben een Duitse dog van nu 1 jaar. Die hebben we Bailey genoemd. Ook daar was een hoop gedonder over, niemand vond iets mooi. Wat een gedoe.
Misschien is Marnix iets? Of Yoko
Is het een reu of een teefje?
Citaat:Bas =D Shiva, Macha, Mick, Dusty, caroline
Citaat:wij hebben twee teckels, Otto en Victor.
Je moet er om denken dat het een naam is die je makkelijk kunt roepen... Het liefst met 2 lettergrepen omdat het makkelijkst roept.
Ik vond Jonas een erg leuke naam, maar dat kon bij ons niet omdat daar een zelfde klank in zit als in Otto...
verder vind ik Felix altijd een leuke naam (ook voor een hond!
Citaat:onze honden heten Zipper en Goran!! Zijn allebei groenendaelers *belgische herdershonden*
fjordnina schreef:Wij hebben een Duitse dog van nu 1 jaar. Die hebben we Bailey genoemd. Ook daar was een hoop gedonder over, niemand vond iets mooi. Wat een gedoe.
Niekoezz schreef:Citaat:Wij hebben een Duitse dog van nu 1 jaar. Die hebben we Bailey genoemd. Ook daar was een hoop gedonder over, niemand vond iets mooi. Wat een gedoe.
Het is een reutje. Bailey is best een leuke naam, maar dat vind ik meer meisjes achtig klinken. Marnix en yoko vind ik niet mooi.Citaat:Bas =D Shiva, Macha, Mick, Dusty, caroline
Over Basje hebben we het inderdaad ook gehad. Maar dat vind ik ook zo raar om te roepen over straat.Citaat:wij hebben twee teckels, Otto en Victor.
Je moet er om denken dat het een naam is die je makkelijk kunt roepen... Het liefst met 2 lettergrepen omdat het makkelijkst roept.
Ik vond Jonas een erg leuke naam, maar dat kon bij ons niet omdat daar een zelfde klank in zit als in Otto...
verder vind ik Felix altijd een leuke naam (ook voor een hond!
De naam moet idd makkelijk te roepen zijn. Felix vind ik meer een kattennaam.Citaat:onze honden heten Zipper en Goran!! Zijn allebei groenendaelers *belgische herdershonden*
Zipper en Goran vind ik niet zo mooi.
Sorry, ik ben heel kieskeurig, maar bedankt voor de reacties!
We dachten trouwens ook nog aan dribbel.
Niekoezz schreef:Diesel zaten wij ook al aan te denken, maar dat is wel zo cliché. Wat is een naam kiezen toch lastig..