Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
qwinty schreef:Ze weet dondersgoed dat ze iets gedaan heeft wat niet mag, waarom kruipt ze anders meteen in der mand?
Citaat:Ze weet dondersgoed dat ze iets gedaan heeft wat niet mag, waarom kruipt ze anders meteen in der mand?
qwinty schreef:maar als je deze hond kent weet je dat ze heel erg slecht wil/kan luisteren karater van de labrador..
qwinty schreef:Nou miss dat iemand zich het topic nog herrinerd dat ons lieve hondje mijn telefoon gesloopt had?
Ik had hem per ongeluk op tafel laten liggen en mevrouw vond het wel een ideaal bod!!
Maar goed dat kan gebeuren denk je en de hond is gestraft en heeft daarna niet meer zo'n ramp begaan.
Tot op de dag van zondag op maandag nacht.
We waren thuis gekomen van een avond je voetbal kijken en me vriend plofte op de bank neer legt zijn bril op tafel en tja verder hoef ik denkik niet te vertellen.
Idd de volgende morgen staat me vriend op om even wat te drinken en ziet ( zo ver hij nog wat zag) zijn bril op de grond lig, maar helass reamnimeren had al geen zin meer hij was al gestorven.
Ik heb het nu helemaal met haar gehad het is al de zoveelste keer dat ze "iets" kapot maakt nu alleen wat erger.
Ze heeft heel erg veel energie en dat proberen we ook zo veel mogelijk er uit te krijgen door haar veel mee te nemen en lekker te laten rennen.
Ben bang dat het niet genoeg is.
Ze heeft meer aandacht en meer beweging nodig en die kunnen we haar niet geven!!
Ik wil haar niet weg doen maar dit kan toch zo niet langer
qwinty schreef:Ze weet dondersgoed dat ze iets gedaan heeft wat niet mag, waarom kruipt ze anders meteen in der mand?
Speelgoed heeft ze genoeg heel veel botten enzo want de rest maakt ze kapot.
Haar in een apparte kamer oid stoppen heeft geen zin dan krapt ze de hele deur kappot en dan vind ze als nog wat om kapot te maken.
Er ligt meer op tafel maar dat ligt er altijd en dat pakt ze niet??
Ze is 1,5 jaar ja idd nog jong maar ook jongen honden moet leren, maar als je deze hond kent weet je dat ze heel erg slecht wil/kan luisteren karater van de labrador..
Ik kraak jullie reacties niet af maar dit hebben we allemaal al een keer geprobeerd toen ze dat met me telefoon gedaan had en nu zijn we verhuisd en ging het heel erg goed ook door datze niet in een kleine ruimte hoeft te zitten voor we weer thuis zijn.
Toch bedankt
Rosita schreef:Lekker wegdoen dat nare dier. Bij voorkeur naar een baasje die hem/haar wél kan waarderen. Voor jullie leuker en voor de hond zéker leuker!