Heey, wij krijgen binnekort een puppy, maar ik ben op zoek naar een naam.. het wordt een Shih Tzu x Maltezer en het is een teefje.. iemand leuke namen?
...... ...... ............................................ Onze hond heet toby (maar dat is een mannetje ) ik kom er later wel op terug kan nu nisk bedenken
wij hebben 2 teefjes Droopy en Celly von Haus Kaubach Roepnaam is gewoon Celly hond van vriendin heet Asja, vind ik ook een hele mooie naam! Turbo of Diesel vind ik ook stoer, maar die zijn meer voor een reu
Chica (tjieka:P).. uhm.. Chila (tjiela:P) Zo heet de moeder en de tante van mijn ene hondje Kelly (zo heette mijn vorige hond) Jane (Djeen:P zo heet demoeder van mijn andere hond) Tessa (zo heet een Shih Tzu X uhm.. geloof ook een malthezer! die ik ken..) Ik vind Balou ook heel leuk, maar meer voor een ruintje denk ik..
Naja, we krijgen dr nog niet, we gaan morgen kijken.. als alles goed is gaan we gaan 1 deze dagen halen maar waar we ook kijken, het wordt een teefje. en iets met Shih tzu of Maltezer! Dit is een Maltezer Dit zijn de foto's die we hebben gekregen!