Deze foto's zijn geschoten als beeldmateriaal voor een boek over vogelspinnen die op het moment geschreven wordt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
balli schreef:ik heb eens op een opendag zo'n vogelspin vastgehouden.... vet creepy! hihi
ben je niet bang dat als je ze zo buiten ergens neerzet dat ze dan heel hard wegrennen en de buurvrouw de stuipen op 't lijf jagen (begin nu heel hard aan die woorden te twijfelen als ik ze zo type)?
Eightlegged schreef:balli schreef:ik heb eens op een opendag zo'n vogelspin vastgehouden.... vet creepy! hihi
ben je niet bang dat als je ze zo buiten ergens neerzet dat ze dan heel hard wegrennen en de buurvrouw de stuipen op 't lijf jagen (begin nu heel hard aan die woorden te twijfelen als ik ze zo type)?
Nee, deze zijn niet snel genoeg om niet bij te kunnen houden. Ik weet heel goed welke soorten ik buiten kan fotograferen en welke niet![]()
Er zijn genoeg soorten die bij wijze van spreken kunnen teleporteren
rudi schreef:Omg! Eng, maar prachtige foto's ! Vooral 3
Maar sinds wanneer hebben spinnen 10 poten??
Chann schreef:Die van de 1e 2 foto's heeft een kale kont.
Of ligt dat aan mij en hebben ze dat allemaal?
Chann schreef:Oh oké, vandaar.
Ziet er grappig uit, net of ze hun kont kaalgeschuurd hebben.
Maarja, verstand heb ik er nou ook weer niet van.
turbotinker schreef:(je hebt vast wel meer foto's?)
sammie_44 schreef:Erg mooie diertjes, alleen wat moet je ermee?Ernaar kijken of zo? of zijn ze tam? Haha gewoon een vraagje..
Chann schreef:Vind de spinnen in de dierenwinkels meestal maar zielig. Of ligt dat nou aan mij?