XxLiEsJuHhxX schreef:haha is het hekje tussen het huis van me ouders en me opa en oma.. is niet erg als ze eroverheen springt en als ze alleen is doet ze het niet alleen als iemand erbij is,,
Haha ja dat dacht ik met onze hond ook... Maar dit is wel de ideale manier om je hond te leren ontsnappen..
! Als je hond wil ontsnappen dan kan het haar echt niet schelen of er iemand bij is of niet hoor!
[quote="XxLiEsJuHhxX"]
srry hoor maar ze vind het erg leuk om te oden.. als het gevaarlijk was had ik het nooit maar dan ook egt nooit gedaan dus vind jullie je bent gek opmerkingen niet goed.. ben t er dus ook niet mee eens.. ze doet dat ook maar een paard keer in het jaar.. en het is nog nooit mis gegaan..[/quote]
Eens moet de eerste keer zijn.. Wat nou als ze het verkeerd inschat en haar voorpootjes niet hoog genoeg optilt?? Dan klapt ze dus keihard op de grond.
Als je het niet te vaak doet is het vast niet schadelijk voor de gewrichten, maar doet dan wel op een veilige manier: met 'balken' (bijv bamboestokken) die je er zo af kunt tikken of zo.
Verder wou ik nog even zeggen dat ik het een enorm schattig hondje vind
! Maar doe voorzichtig!