Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss X schreef:Ja dat is ook natuurlijk een idee
Ik vind het zo banketstaaf en dan laat ik mijn gevoel spreken om dat mannetje weg te doen. Maar ik lees net dat ze al geslachtrijp zijn en dat het beertje pas na 4-5 maanden gecastreerd kan worden.
Hij is pas 7 weken.. Ik zal hem ook terug kunnen brengen en een ander partner zoeken voor het vrouwtje...
Ik ga er een nachtje over slapen..
Miss X schreef:Ga nu even die dierenwinkel op hun donder geven, het valt me tegen dat die mensen totaal geen kennis hebben over hun dieren.
thaollat schreef:pm me anders maar... aangezien er hier ook " kleine kinderen" op zitten..
Miss X schreef:Ik zal mijn best doen, hij of zij is nog erg schuw. En met een camera en een schuwe hamster in 1 hand te houden vraag me af of dat me wel lukt, Ik wacht even totdat iemand er is, zodat de een kan vasthouden en de ander kan fotograferen hihi
Ylana schreef:Miss X schreef:Ik zal mijn best doen, hij of zij is nog erg schuw. En met een camera en een schuwe
hamster in 1 hand te houden vraag me af of dat me wel lukt, Ik wacht even totdat iemand er is, zodat de een kan vasthouden en de ander kan fotograferen hihi
Cavia toch