maar we waren aan het kijken voor een chihuahua voor mijn diploma, alleen wil ik van te voren graag ff weten hoe ze zijn in de omgang enzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whiz schreef:neeeh gelukkig niet.. ik vind het ook verschrikkelijk lelijke honden. Gaat ook niet bij mij... paard moet er 1 keer opstaan.. Hond weg.
Kady_ schreef:oke bedankt douschka
en idd, me pa zei ook al dat we er een bij een echte goede fokker moesten gaan halen, het blijft hoe dan ook flink wat geld!
en idd ik wil wel wachten tot ik er een tegenkom die ik ook echt mooi vind en bij me past zeg maar
nelis schreef:Kady_ schreef:oke bedankt douschka
en idd, me pa zei ook al dat we er een bij een echte goede fokker moesten gaan halen, het blijft hoe dan ook flink wat geld!
en idd ik wil wel wachten tot ik er een tegenkom die ik ook echt mooi vind en
bij me past zeg maar
vind dit toch meer klinken alsof je het ziet als een mode accesoire ipv als een echte hond.
jari schreef:jah ik heb een kruising met een
chiwawa maar wat de andere helft is wetn we niet ze is nu 7 maanden en erg enthousiast tja en verder ze luisterd goed enzo en heel erg klnuffelerig
douschka schreef:Je hoeft echt geen pup van 1000 euro te kopen
Er zijn ook zat fokkers in Nederland die 750-850 euro voor een pup met stamboom vragen
Als je trouwens niet gaat kijken bij een fokker vind je niet je pup want fokkers bieden ze normaal gesproken niet aan via een website!
Kady_ schreef:oke bedankt douschka
en idd ik wil wel wachten tot ik er een tegenkom die ik ook echt mooi vind en bij me past zeg maar
douschka schreef:Zijn trouwens wel meer mensen waarvan ik weet dat ze een chihuahua (of een kruizing) hebben
Barbara_m
Chann
Elmiran
ThePast03
Keetieee
Sharonaollie
Douschka
horsewisper (ken haar hondje van MP)
knollebol
knollebol schreef:ik heb er ook 1
buddy heeft hij, hij is 9 maand oud. ik heb em in australie gekocht
knollebol schreef:ik heb er ook 1