Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dingetje schreef:Wij hebben ook Quissantschaapjes gehad totdat ik helemaal gek werd van dat geblaat... Het lijkt overigens meer op kindergegil dan op blaten..Gewoon vreselijk. Wij hebben nu een paar dwerggeiten, veel leuker en minder lawaai....
Anzjuhlaa schreef:Ze zijn klimmerig maar niet zoals geitjes. Ze zitten niet in bomen ofzo, haha. Met dat blaten valt het reuze mee, tenminste bij die van ons. Ze blaten wel af en toe, maar daar zijn ze schaap voor toch?
Acilon schreef:ooien zijn echt ideaal en braaf in omgang maar wij hebben ook een bok en das een echte terrorist; valt echt alles en iedereen aan die in de wei komt; als mn paard gaat rollen stormt hij er metteen op af en begint tegen hem te beuken en zelfs als ik in de stal ben en hij weet het blijft hij gewoon tegen de deur rammen... of als ik mn dekens buitenhangt vecht hij daar tegen; idem emmers, kruiwagens, borstels
echt vréselijk irritant.(gelukkig hebben we ze nu verbannen van de wei, zijn niet mijn schapen maar die van de staleigenaar)
+ blaten zolang ze je zien
ik hoef écht nooit schapen later.