babyboo schreef:Ze is overal allergisch voor. Ze heeft hypo allergeen voer en alleen dat mag ze. Als ze 1 ding anders krijgt zit ik hier met eeen doodzieke hond die dr hele buik en pootjes open heeft liggen. Misschien kan jij je dat niet voorstellen maar het is gewoon zo.
Ze kan natuurlijk nooit overal allergisch voor zijn, want dan zou ze ook geen hypoallergeen voer kunnen eten. Mijn ervaring is dat dierenartsen nog al eens geen zin hebben om uit te zoeken waar de hond precies allergisch voor is en gewoon maar hypoallergeen voer voor schrijven. Feit is natuurlijk ook dat ze een leuke marge pakken op de verkoop van dit voer.
Ik heb zelf hetzelfde meegemaakt met mijn hond die huidklachten kreeg van de gewone brokken. Hypoallergeen voer ging wat betreft die huidklachten wel iets beter, maar hij wilde het niet goed eten. Ik ben toen zelf tegen het advies vande dierenarts in overgeschakeld op vers en heb d.m.v. een eliminatiedieet vast kunnen stellen dat hij niet tegen granen en rijst kon. En laat dat nu een hoofdbestanddeel van de meeste brokken zijn. Hij doet het nu perfect op een verse voeding. Dit zou voor jouw hond ook een mogelijkheid zijn.