Ja, echt waar... een Brahma kip... We stonden erbij en keken ernaar. Ze ving 'm, sloeg 'm dood tegen de grond en slikte 'm daarna in 1 keer door!!!! Iemand hier ooit van gehoord of is dit niet zo gek als dat ik dacht...?
mijn hond heeft iets van 2 jaar gelden ok een muisje gevangen en in 1 keer doorgeslikt ik heb de dagen erna werkelijk nog gekeken of er misschien een staartje uit werd gepoepert maar dat een kip zoiets door dat snaveltje krijgt :0
Dit is niet ongewoon voor een kip. Kippen kunnen echt heel gemeen zijn. Wij hadden vogeltjes bij ons in het kippenhok. (Hok was 2,5m hoog) Op een gegeven moment kregen ze jonge vogeltjes en 1 daarvan viel uit het nest en werd meteen opgevreten door de kippen
Kippen zijn echt monsters hoor! Ik vind ze altijd wel wat weghebben van mini-dinosauriërs met veren En ze zijn zo kannibalistisch als de pest! Zodra ze bij een ander vel zien of er zelfs een kip gewond is is het oppassen geblazen. Vermoordde muizen heb ik zelf idd ook meegemaakt, en hagedisjes!
Gewoon enorm grote kippen, maar wel erg mooi. Dit zijn zwarte brahma's en ze komen bij een mens tot boven de knie. En hebben enorme poten met veren eraan.
Wij hadden wel eens een verdwaalde mus in het kippenhok, maar die overleefden het meesta ook niet....de dames lusten van tijd tot tijd ook wel een beetje vlees blijkbaar.