Mijn vriend was hier daarnet en daarom dachten we, laten we het nu gewoon is proberen.
We hadden een konijnenriempje om gedaan maar waarschijnlijk was die toch iets te groot...
Hij werd helemaal gek en ging door de tuin rennen en deed raar met zn poten.. Uiteindelijk was het riempje los geschoten en liep ie dus los..
Hij renden een stukje tuin in naast het huis, en het hek.. Als ie over het hek was geklommen was hij dus vrij geweest

Hij was helemaal agressief en zwiepte met zn staart als je dichtbij kwam.. Dat deed hij nog best hard Ook wilde hij zelfs bijten..

Na een tijdje kalmeerde hij weer wat, en heeft mijn vriend hem over gezet naar een kronkelwilg (dus niet zo'n grote struik/boom) in het midden van mijn tuin (daar omheen liggen weer tegels, dus hij kan niet van boom op boom springen ofzo..)
Hij zit daar nu lekker boven in het topje van de zon te genieten en naar alle gekke dingen (vogeltjes en de wind) te staren

En vanuit hier (achter de computer) kan ik zo door het raam naar hem kijken

Mijn vriend is nu weer weg dus als ik hem straks weer naar binnen wil doen, sta ik er alleen voor

Naja.. Hier zijn de fotos

(het is slechte qualiteit want mijn ouders hebben de mooie camera mee, en dit is nou eenmaal een oude camera

Ik zal jullie op de hoogte houden