Ik heb gebeld voor een afspraak.
De man klonk erg chagerijnig, dus ik begon al meteen te twijfelen, maar ik dacht meteen: hij zal wel net met een beestje bezig geweest zijn.
Ik haar dus vanmorgen gebracht, ik mocht bij het prikje blijven en toen werd ik de deur uitgekeken. Hij vertelde niet eens wat hij ging doen!
Op het moment dat ik in de auto zat, kwamen de eerste ranen. Hoe had ik haar bij zo'n bullebak achter kunnen laten. Ik voelde me de hele morgen slecht en ben haar net gaan ophalen.
Hij zei ik heb wat dingen ogeschreven om mzelf vrij te pleiten:
1. Van mij hoeft ze geen kraagje om, want dat is zielig, maar als ze aan de wond gaat likken dan gaat deze open en zul je weer datzelfde bedrag moeten betalen om haar weer te dichten, maar eigenlijk is het kapje zielig. (dus ik denk ja dan laat t maar)
2. Als je kat gaat snotteren zeg ik: had je haar maar ptijd moeten inenten. Ik ben dat niet schuld.
Ik kreeg een zakje in mijn handen geduwd met 2 pilletjes die ik donderdag pas moest gaan geven. En dat was het

Hij vertelde niks ver voer en water enz. Ik was zo beduusd en overdonderd dat ik stamelend dankjewel zei e naar buiten ben gelopen. Ik heb nu net een potje gehuild, hoe ik zo stom had kunnen zijn om haar aan hem over te laten.
Ik heb net het een en ander op google gelezen over de nazorg.
Ik oel me echt een slecht baasje