mijn knappe donartje zat gewoon weer eens fotogeniek te zijn,die hond heeft zo'n leuke kop,dat alle foto's wel lukken van hem...hier is ie... lekker ding toch???
donnie is leuk, donnie is mijn vriendje haha hij staat er echt weer zo op van kijk mij ik ben heeel mooi, lief, stoer
jaa dit is doontje,ik heb geen andere rottweiler die donar heet... en doon wordt echt een hele vent,dat weet ie ook,de charmeur...
Wow, wat een gave rottweiler, echt een ventje met z'n brede kop. En wat doet ie zijn oortjes leuk naar voren
Tjeeee, heb je geen knappe paarden op de foto, heb je wel weer een knappe hond!! Wat een heerlijke kop heeft ie toch!
kimmie261 schreef:jaa dit is doontje,ik heb geen andere rottweiler die donar heet... en doon wordt echt een hele vent,dat weet ie ook,de charmeur... Hij word nog gevaarlijk
tuurlijk geef ik doon een knuffel,hij knuffelt de hele dag...het is zoooo'n lekker ding,en dat weet ie,hahaha,hij is nu weer msmarit aan het versieren
jaa donnie is net zo lief als dat hij eruit ziet,althans als hij je kent,in het begin is ie heel afstandelijk,maar als het ijs gebroken is...dan is het een grote knuffelhond!!
donnie! sjansbeer is het hij weet ook dattie leuk is, hij krijg altijd alles van iedereen gedaan omdat hij zo schattig is.. gaatie zich helemaal uitsloven enzo.. Donnie is lief!