Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pam schreef:Lysette ik heb geen volledige zeggenschap. Woon nu nog thuis, als ik bij mn vriend intrek blijft het teefje ook thuis. Nam ik een reutje, dan MOET ik hem meenemen als ik zelf t nest verlaat. Mijn vriend en ik zouden dit dolgraag doen maar ik kan niet garanderen dat wij hem in huis kunnen nemen. Dus gaan we toch voor een teefje. Scheelt ruzie, verdriet.. Ach en voor mij is een hond een hond.. Al had ik liever een reutje. Maar beter een teefje dan geen hond toch?
Morgen gaan we naar Brabant. Er was een teefje, een dag ouder als Remy. Er was 1 geinteresseerde met een optie op het teefje maar ze had afgezegd omdat ze het te ver vond rijden. Wij gelukkig niet![]()
Nu komt t volgende discussiepunt.. Mn moeder is zo verliefd op de naam Remy dat het teefje ook Remy gaat heten. NIET mee eens!! Haha.
Pam schreef:Haha oeh, als ik het zo teruglees klinkt het heel verwend, maar mijn vader gaf ook de voorkeur aan een reu, en ach, mn moeder maakte het niet zoveel uit. Alleen ik hoorde mn vader laatst wel zeggen: "Ik neem never nooit meer een reu. *zucht*"Haha Ymneuss, oftewel luister naar je wijze ouders?