Op woensdag 5 april ga ik mijn pony's voeren( gaat niet over paardjes hoor)en ik hoor in 1 keer een keihard geschreeuw, dus ik kijk om, en ik zie daar een roek( grote zwarte vogel) vliegen met iets in zen bek dus ik daar heen fietsen om te kijken ik ik zag een moeder haas rennen.Dus ik dat land in om te kijken wat er aan de hand was ,en die haas bleef maar achter die vogels aanrennen, en ik was bijna bij de vogels toen ze weg vlogen en de haas rende ook weg dus ik dacht naja ik zal wel gek worden hiero , ben ik nog niet bij men fiets hoor ik weer geschreeuw dus ik denk, nu ga ik erheen ik MOEt weten wat dat is dus ik vlieg daarheen en zo gaan die vogels weer verder weg zie ik daar een baby haasje (dat hing dus bij die roek in de bek)liggen echt een super lief beestje dus die heb ik mee genomen naar huis .DA gebelt en die zegt tegen mij een haasje is niet op te voeden bij mensen handen dus ik dacht naja die gaat dood maar toch heb ik de DA gevraagt of hij wat wou voorschrijven en hij maar volhouden dat hij het toch niet zo redden maja ik ook volhouden , dus de dag erna haasje leefde nog wij naar de DA en spul meegekregen en meneer of mevrouw haas leeft NU nog en word al groter

Hier wat foto's van mijn kindje

Hier had ik nog maar net een dag geloof ik
Hier eet hij nog maar net

Deze foto is net gemaakt:)
Deze is ook net gemaakt en hij is super lief en hij rent gewoon los door het huis de honden doen hem nix hoor