hond blaasontsteking?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

hond blaasontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 18:44

we hebben sinds een maandje nog een hond erbij (we hebben nu 2 honden en 3 katten)
maar nu plaste ze overal, wel een paar druppen maar goed, t is wel vervelend..
toen zijn we naar de DA geweest, die zei dat ze blaasontsteking had, medicijnen gekregen,, moest ze 2x per dag 1 hebben.. dat hielp wel goed.. maar nu de kuur afgelopen is (na 10 dagen) begint t weer..
ze plast in de bench enzo voor de deur, en als je haar uitlaat plast ze ook een stuk of 5x..
dit is niet echt normaal, maar als het blaasontsteking is zou het toch over moeten zijn na die 10 dagen?
en als ze elke maand die medicijnen moet hebben word ook te duur €40 in de maand is wel erg veel..
het begint nu echt irritant te worden, t eerste wat je moet doen is die bench schoonmaken..

iemand een idee wat het anders kan zijn?

(het is een stafford x boxer)

ThePast03

Re: hond blaasontsteking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:20

Urine opvangen en teruggaan naar de dierenarts.

Ben je wel op de hoogte van het feit dat je hond onder de pitbull wet valt en dus in beslag genomen kan worden?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:24

dat hebben we al gedaan brengen maandag weer naar de DA..

ja dat weet ik, we nemen haar ook niet mee naar drukke plaatsen enzo..
maar de ene zegt dat ze eerst tests doen, en als ze dan agressief worden afgemaakt (wat bij haar niet t geval is, ze is echt een schatje)
en de ander zegt dat ze haar meteen afmaken?..

ThePast03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:30

friesjeessss schreef:
dat hebben we al gedaan brengen maandag weer naar de DA..

ja dat weet ik, we nemen haar ook niet mee naar drukke plaatsen enzo..
maar de ene zegt dat ze eerst tests doen, en als ze dan agressief worden afgemaakt (wat bij haar niet t geval is, ze is echt een schatje)
en de ander zegt dat ze haar meteen afmaken?..

Een hond die onder de pitbull wet valt wordt gewoon in beslag genomen en afgemaakt. Pitbull achtigen zijn gewoon verboden in Nederland dus het maakt niet uit of ze wel of niet agressief zijn.

Als je het weet vind ik het helemaal dom om zo'n hond aan te schaffen maar dat is je eigen keuze.

Zolang mensen dit soort kruisingen blijven kopen blijven ze gefokt worden en zullen honden totaal zinloos worden afgemaakt omdat er mensen zijn die perse zo'n kruising willen. Of niet eens weten waar ze aan beginnen.
Echt heel jammer.

En ook op minder drukke plaatsen loop je kans mensen tegen te komen die je hond aangeven.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:34

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:40

we lopen meestal achter op de deikjes of in het bos, verder laten we haar chippen,, als ze dan ontsnapt kan de dierenambulance ons bellen ipv de politie..
en als ze papieren hebben dan valt het mee werd ons verteld, we hebben er wel aan zitten denken om valse papieren er bij te kopen trouwens..
mischien illegaal maar liever dat dan een hond laten afmaken die super lief en helemaal niet agressief..

ThePast03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:44

friesjeessss schreef:
we lopen meestal achter op de deikjes of in het bos, verder laten we haar chippen,, als ze dan ontsnapt kan de dierenambulance ons bellen ipv de politie..
en als ze papieren hebben dan valt het mee werd ons verteld, we hebben er wel aan zitten denken om valse papieren er bij te kopen trouwens..
mischien illegaal maar liever dat dan een hond laten afmaken die super lief en helemaal niet agressief..

Je kunt bij een kruising nooit papieren krijgen. Valse papieren zullen je ook niet verder helpen want je zult een FCI stamboom nodig hebben van de Raad van Beheer en dan dus ook een chip van de Raad van Beheer.
En die krijg je er dus nooit van zijn leven bij.
Elk ander papier wat je erbij koopt is pure geldverspilling.

Vreemd dat je al van te voren hebt uitgedacht hoe je deze wet kunt ontlopen. Dan had je ook kunnen bedenken dat het zinloos afmaken van honden stopt als je ze niet meer aanschaft.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:06

ik heb haar niet gekocht, mn moeder maar ja.. het is een lieve hond.. we zitten in een rustige omgeving.. waarom dan niet proberen?
en als wij haar niet aanschaffen doet iemand anders het wel..
en als je dan thuis bent, ga je erover nadenken hoe je dat wilt doen..

mn moeder had het aan de dierenarts gevraagd en die zei, dat ze onderzocht werden en een verklaring van een dierenarts moesten hebben, ze zei van ons horen ze toch dat het een lieve hond is..

ik weet niet waarom jij problemen hebt met zulke honden maar het zijn echt schatten, helemaal niet agressief ofzo.. ik vind t dan ook belachelijk dat ze afgemaakt worden.. maarja dat is mijn mening..

ThePast03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:11

friesjeessss schreef:
ik heb haar niet gekocht, mn moeder maar ja.. het is een lieve hond.. we zitten in een rustige omgeving.. waarom dan niet proberen?
en als wij haar niet aanschaffen doet iemand anders het wel..
en als je dan thuis bent, ga je erover nadenken hoe je dat wilt doen..

mn moeder had het aan de dierenarts gevraagd en die zei, dat ze onderzocht werden en een verklaring van een dierenarts moesten hebben, ze zei van ons horen ze toch dat het een lieve hond is..

ik weet niet waarom jij problemen hebt met zulke honden maar het zijn echt schatten, helemaal niet agressief ofzo.. ik vind t dan ook belachelijk dat ze afgemaakt worden.. maarja dat is mijn mening..

Je dierenarts moet nodig herscholing hebben want een verklaring van de dierenarts zal je niet helpen. Het gaat hier om een Wet en die Wet zegt dat alleen een FCI stamboom van de Raad van Beheer een geldig bewijs is.
En als je mij niet gelooft dan zoek zelf die wet maar op en laat hem dan gelijk maar aan je dierenarts zien.

Hoe je erbij komt dat ik problemen heb met zulk soort honden is me helemaal een raadsel?

Ik heb problemen met mensen die willens en wetens dit soort honden blijven aanschaffen omdat die er voor zorgen dat er mensen blijven die ze fokken. Al deze honden lopen de kans om in beslag genomen te worden en afgemaakt te worden.

Lekker makkelijk om dan te zeggen als ik de hond niet koopt doet een ander dat wel. Als iedereen dit blijft zeggen dan stopt het in ieder geval nooit en blijven er honden zinloos afgemaakt worden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:25

t word nu wel erg off topic, als je er nog over door wil praten kan dat via pm , wij hebben voor haar gekozen, omdat het gewoon hele sociale honden zijn en schatten.. dat is onze keus..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:27

Bron: http://www.hondenbescherming.nl/1_ontwi ... d/rad.html

Lees vooral het dikgedrukte gedeelte

De ‘pitbull wet’

Wat is een Pitbull?
De Pitbullterriër, kortweg Pitbull, is verwant aan rassen zoals de Engelse Staffordshire Bull Terriër en de American Staffordshire Terriër. Laatstgenoemde rassen zijn beiden door de FCI (overkoepelende internationale kynologische organisatie) erkend. De Pitbull heeft geen stamboom. Omdat de Pitbull niet als ras erkend is, is de officiële aanduiding ‘hond van het Pitbullterriërtype’. Een Pitbull is daarmee niet aanwijsbaar op grond van zijn afstamming maar op grond van zijn uiterlijke kenmerken. Daarom spreken we liever over Pitbullachtigen. Pitbullachtigen betreffen merendeels stamboomloze American Staffordshire Terriërs en kruisingen van deze honden. Ze worden onder meer gekenmerkt door hun brede kaken en atletische bouw. Alertheid en waakzaamheid is geboden bij het bezit van deze honden: de passie tot vechten is net als de krachtige lichaamsbouw genetisch bepaald. Bovendien geeft de Pitbullachtige nauwelijks dreigsignalen af waardoor deze in zijn gedrag voor mens en dier onvoorspelbaar kan zijn. Een Pitbullachtige vraagt om een eigenaar die zich bewust is van de eigenschappen van zijn dier en dan ook zijn verantwoordelijkheid in de publieke omgeving neemt.

Wat is de historie van deze honden?
De huidige Staffordshire Terriers en de Pitbullachtigen zijn de nazaten van de Engelse Staffordshire Bull Terriër, een hond die na 1835 speciaal voor hondengevechten werd gefokt. De gevechten speelden zich af in een ring, de ‘pit’. De honden moesten compact, behendig, onbevreesd en op afroep agressief tegen elkaar kunnen zijn.

Wat staat er in de Nederlandse Wetgeving over de Regeling Agressieve Dieren (in de volksmond ‘de Pitbullwet’)?
In 1993 is de Regeling Agressieve Dieren in werking getreden, die beter bekend staat als de ‘Pitbullwet’. Deze wet schrijft voor dat het in bezit hebben van Pitbullachtigen geboren na 1993 wettelijk niet is toegestaan. Honden van voor 1993 moesten worden gecastreerd en gesteriliseerd, bovendien moesten ze kort aangelijnd en gemuilkorfd worden uitgelaten. Alle Pitbullachtigen die na 1993 zijn geboren zijn illegaal in Nederland.

Geldt deze regeling alleen voor de Pitbullachtigen?
Ja.

Waarom is de wet ingevoerd?
Na een aantal zeer ernstige incidenten, waarbij kinderen zijn doodgebeten, heeft het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) in 1993 besloten ter bescherming van de openbare orde en veiligheid om de wetgeving voor bepaalde honden aan te scherpen. Alle Pitbullachtigen zijn sindsdien verboden en reeds geboren exemplaren moeten gecastreerd, gesteriliseerd, gemuilkorfd en kort aangelijnd zijn. Aanvankelijk wilde het ministerie ook de rashonden American Staffordshire Terrier, Dogo Argentino en de Fila Brasileiro verbieden. Mede dankzij dierenbeschermingsorganisaties, waaronder de Hondenbescherming, is dit verbod afgezwakt naar een regeling waarbij zeer zorgvuldige controle op het gedrag plaats vindt bij de fok van deze rashonden.

Waar moet ik op letten als ik een American Staffordshire Terriër of een Staffordshire Bull Terriër (ook wel Engelse Staffordshire Terriër genoemd) wil aanschaffen?
Allereerst moet u goed nagaan waarom u een hond wil aanschaffen. Het houden van een hond is leuk maar kost ook veel tijd en energie. Bovendien zijn er diverse rassen die meer of minder ervaring in het houden van een hond van de hondenbezitter vragen. Meer informatie hierover kunt u vinden onder “Ik wil een hond”. Als u kiest voor een Staffordshire Terriër (zowel de Amerikaanse als de Engelse), let dan goed op dat u deze honden koopt met een geldige stamboom van de Fédération Cynologique Internationale (FCI). In Nederland is alleen de FCI-stamboom van de Raad van Beheer op Kynologisch Gebied in Nederland geldig. Indien u een hond in het buitenland koopt, is het verstandig om voordat u de hond koopt contact op te nemen met de Raad van Beheer omdat er ook veel valse stamboompapieren in omloop zijn. Realiseert u zich dat een rashond met een juiste stamboom al gauw € 1000 kost. Bezwijk niet voor een goedkoper exemplaar. De kans dat u een hond met een verkeerde stamboom treft is groot. En met een onjuiste stamboom koopt u een Pitbullachtige hond die in Nederland verboden is. De meeste pups die voortkomen uit kruisingen van Staffordshire Terriers (bijvoorbeeld met de boxer) vallen onder de Pitbullwet en zijn dus verboden.

Mijn hond heeft geen FCI stamboom maar is wel heel erg lief. En nu?
Het maakt niet uit hoe lief de hond is, het mag niet. De Pitbullwet kijkt alleen naar de uiterlijke kenmerken van de hond en niet naar het gedrag. U kunt het vergelijken met het bezit van wapens. Ook al heb je niemand neergeschoten en ben je dit ook niet van plan, toch mag je geen wapen hebben. Alleen al het hebben van een dergelijke hond is verboden. Een verklaring van goed gedrag van een dierenarts of gedragstherapeut kan hier niets aan veranderen. U riskeert inbeslagname waarbij de hond wordt gedood en een boete.

Ik hoorde laatst over een gedragstest, kan mijn hond daaraan meedoen?
In Nederland maken sommige rasverenigingen gebruik van een gedragstest om fokdieren mee te selecteren. Deze test heet de MAG-test en staat voor ‘Maatschappelijk Aanvaardbaar Gedrag’. Deze test geeft een indicatie van het agressieniveau van de hond. De hond wordt blootgesteld aan een aantal ‘prikkels’ die in het dagelijks leven van elke hond kunnen voorkomen. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan harde geluiden, vreemde mensen die de hond recht in de ogen kijken, en een onstuimige benadering door een kind. Als de hond niet te bang en/of agressief reageert, heeft deze de test goed doorlopen en mag er met het dier gefokt worden. Als de hond ontoelaatbaar agressief gedrag vertoont, is deze dus uitgesloten voor de fok en weet de eigenaar dat extra alertheid geboden is. De test is verplicht gesteld bij de fokkerij van de American Staffordshire Terrier, de Dogo Argentino, de Fila Brasileiro, de Mastino Napoletano en de Rottweiler.

Mijn hond is in beslag genomen. Wat gebeurt er nu precies?
Elke politieagent of medewerker van de Algemene Inspectiedienst (AID) van het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) kan op elk moment een Pitbullachtige in beslag nemen, bijvoorbeeld wanneer u uw hond uitlaat op straat. De hond zal dan ondergebracht worden in een asiel van de dienst LASER, een onderdeel van het Ministerie van LNV, die alle levende dieren beheert die in beslag worden genomen. De dienst LASER neemt vervolgens contact op met één van de drie Pitbullexperts die de hond zal schouwen en een eindoordeel geeft. Uw hond verblijft ondertussen in het asiel totdat een rechter uitspraak doet over het lot van uw hond. Als de hond inderdaad een Pitbullachtige is, zal het dier worden geëuthanaseerd en krijgt u een boete opgelegd. Wanneer de schouwer oordeelt dat de hond geen Pitbullachtige is, dan krijgt u de hond retour samen met het schouwingsrapport. Dat is een belangrijk document voor u en uw hond, het is namelijk het bewijs dat uw hond geen Pitbullachtige hond is en dus legaal in Nederland.

Moet ik bang zijn voor ‘die’ honden?
Dit hangt af van de situatie. Een eigenaar die verstandig met zijn hond omgaat en weet over welke specifieke eigenschappen de hond bezit, zal er voor zorgen dat zijn hond geen gevaar kan vormen voor mens en dier. De honden vormen, vanwege hun genetische aanleg tot vechten, met name een gevaar voor andere honden. Helaas zijn er toch nog eigenaren, die hun hond bijzonder lief hebben maar geen weet hebben van dreigende agressie en genetische aanleg. Ze zullen zich niet realiseren dat hun hond niet los kan en/of zonder muilkorf kan wandelen. Ook is spelen met andere honden voor deze honden niet weggelegd omdat wanneer de hond volwassen is hij liever met andere honden vecht dan speelt.

Wat vindt de Hondenbescherming?
De Hondenbescherming vindt het belangrijk dat zowel (aspirant) hondenbezitters als fokkers goed op de hoogte zijn van het bestaan van de Pitbullwet om onnodig hondenleed en verdriet te voorkomen. Daarom geeft zij voorlichting aan (toekomstige) hondenbezitters van dit type hond en raadt de Hondenbescherming nadrukkelijk aan om zeer zorgvuldig te werk te gaan bij de aanschaf ervan. De Hondenbescherming benadrukt dat potentiële hondenbezitters die een American Staffordshire Terriër of een Staffordshire Bull Terrier willen aanschaffen, deze hond alleen moeten aanschaffen met een geldige stamboom die is uitgegeven door de Raad van Beheer op Kynologisch Gebied in Nederland. Alleen dan zijn ze toegestaan. Maar let op! Door sommige fokkers en verkopers van honden die op de rashonden lijken, worden nepstambomen geleverd. U riskeert inbeslagname en een boete.

Waar kan ik meer informatie vinden?
Meer informatie kunt u vinden op de websites van:
Raad van Beheer op Kynologisch Gebied in Nederland
Voorlichting Wetgeving American Stafford.nl
Rasvereniging American Staffordshire terrier club of Holland
Rasvereniging Staffordshire Bull Terrier Club Nederland

ThePast03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:29

friesjeessss schreef:
t word nu wel erg off topic, als je er nog over door wil praten kan dat via pm , wij hebben voor haar gekozen, omdat het gewoon hele sociale honden zijn en schatten.. dat is onze keus..

Nee hoor, ik wil er verder niet over praten. Ik wilde je alleen waarschuwen en vertellen dat je met het kopen van zulk soort honden het zinloos afmaken van dit soort honden in stand houdt.

Al zou jij er niet naar willen luisteren zijn er misschien wel andere mensen die hieraan niet mee willen werken

Verder heb ik niets meer te melden, voor die blaasontsteking zul je toch echt naar de da moeten.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:38

ik wil er wel naar luisteren en weet ook wel wat er kan gebeuren.. maar we hebben haar al, en denk er niet aan om haar terug te brengen...
verder krijg k eigenlijk nooit negatieve reacties, wel waarschuwing maar als ze dan weten dat wij het weten is het oke..
als de dierenarts er nou ook een probleem van had gemaakt, dan is het anders, zolang ze niet agresief is zie ik geen probleem (buiten dat ze in beslag genomen kan worden) als ze agresief word is het een ander verhaal..
maarja we hebben voor haar gekozen.. dom of niet ze is nu bij ons

nu weer ontopic

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 23:22

niemand een idee wat het anders kan zijn?

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 11:27

IS het een reutje? Mss kan het dan een prostaatonsteking zijn?
Toch urine opvangen, geen idee of honden net als katten ook blaasgruis kunnen hebben? Zorg iig dat hij goed water binnen krijgt, stel at het zijn nieren zijn oid, dan vergiftigd hij zichzelf constant.
Antibiotica mag toch niet voor veel langere tijd voorgeschreven worden, dus dat zal wel gaan meevallen. Vermoed dat het iets anders is, blaasontseking had nl na die kuur al wel over moeten zijn.
Zorg dat je met een soeplepel wat urine opvangt morgenochtend, koelkast bewaren en zo gauw mogelijk ermee naar de DA om te laten checken. Lukt dit niet, dan zal er waarschijnlijk een catheter ingebracht worden om wat urine op te vangen en dat is naar voor het dier en ook voor je portemonee
Dieren kosten nou eenmaal geld, dus je zinnetje dat wordt veel te duur zit me niet helemaal lekker, dat weet je voordat je aan dieren begint...probeer je hondje anders in een verzekering te krijgen zodra deze beter is, betaal je elke maand €10 euro, maar ben je wel verzekerd en eigen bijdrage per keer van 19%, scheelt toch weer

Veel succes met je hondje (leuke kruising trouwens)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 13:56

het is geen reu..

met anders wordt het veel te duur bedoel ik, we hebben haar nog geen maand , en zo ruim hebben we het nu ook weer niet ..

niet dat ik bedoel och het kost te veel lat haar er maar mee rondlopen echt niet

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:16

klinkt niet al te beister intelligent hier!!

Eerst koop je een pittbul achtige, weet alle risico's en wil illegaal aan papier komen en nu zeg je dat je te weinig geld heb voor een bezoekje aan de dierenarts

Volgens mij ben jij echt verkeerd bezig, denk jij dat illegale papieren gratis zijn!!!

ik denk dat die duurder zijn dan dat ene bezoekje aan de dierenarts!!!

Als je enigzins nadenkt het het niet alleen maar om de agressie bij dit soort honden, maar vooral om de schade die ze aanrichten mochten ze "per ongelijk"uithalen

Ga gewoon met die hond naar de dierenarts, dit is zielig!!
En als je bang bent dat ie inbeslag genomen word, sta je niet echt achter je hond.

En waar wil je haar weg doen dan?! naar een asiel?!
Dan word ie direkt isgeslapen of op gehaald door een debiel die haar als vecht hond wil gebruiken, of om zijn vecht hond op de jouwe te laten oefenen

Dierenarts neemt echt niet zomaar je beestje in beslag.

Patricia20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 15:47

beter kan iemand dit topic sluiten.....

als je vermoed dat je hond een blaasonsteking heeft, heeft het niet veel nut om hier wat te posten,maar ga er gewoon meteen mee naar een dierenarts...
verder ben ik het weer met ThePast03 eens .
jammer dat er nog steeds mensen zijn die het niet "willen" begrijpen....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:27

we zijn allang bij de dierenarts geweest.. staat er ook duidelijk in.. hadden een kuur gekregen toen was het goed maar nu is de kuur afgelopen en begint het weer...
mischien dat 1 van jullie wist wat het kon zijn.. als je niets mag plaatsen wat geen nut heeft kunnen ze half bokt wel sluiten...

wat voor hond wij hebben is onze keus.. chica is gewoon super lief en ook sociaal daarom hebben wij haar.. nogmaals dat is onze keus, daar hoef ik ook verder geen commentaar op

en een slotje erop? waarom omdat ik alleen vraag wat kan zijn en (bijna) iedereen loopt te zeuren over het ras?? ik wil het ontopic houden maar dat lukt blijkbaar niet

ThePast03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:43

friesjeessss schreef:
we zijn allang bij de dierenarts geweest.. staat er ook duidelijk in.. hadden een kuur gekregen toen was het goed maar nu is de kuur afgelopen en begint het weer...
mischien dat 1 van jullie wist wat het kon zijn.. als je niets mag plaatsen wat geen nut heeft kunnen ze half bokt wel sluiten...

wat voor hond wij hebben is onze keus.. chica is gewoon super lief en ook sociaal daarom hebben wij haar.. nogmaals dat is onze keus, daar hoef ik ook verder geen commentaar op

en een slotje erop? waarom omdat ik alleen vraag wat kan zijn en (bijna) iedereen loopt te zeuren over het ras?? ik wil het ontopic houden maar dat lukt blijkbaar niet

Je bent naar de da geweest maar het is weer teruggekomen dus moet je zo snel mogelijk weer naar de da met je hond en wat opgevangen urine. Dus vandaag nog!
Verder kan niemand je raad geven, de da zal toch echt de hond en haar urine moeten onderzoeken.

Dat zeuren heb je trouwens zelf in de hand gewerkt door te gaan praten over valse papieren (wat totaal onmogelijk is) en te zeggen dat een verklaring van goed gedrag wel voldoende zou zijn.

En een opmerking dat het te duur is om weer naar de da te gaan maakt het ook niet beter. Het spijt me maar dan gaan bij mij echt de haren overeind staan.
Doe die hond naar een goed adres in Belgie (daar mogen dit soort kruisingen wel namelijk) als je er geen geld voor uit wilt geven en denk de volgende keer wat beter na voordat je een dier aanschaft.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:50

DIE HOND GAAT NIET WEG wat jullie ook zegge.. wij hebben er voor gekozen en ze blijft.. ik wil het nu weer ontopic voor de zoveelste keer... krijg er nu echt genoeg van... ik wou alleen weten of iemand anders wist wat het kon zijn... loop dan niet te zeuren over de kruizing, ze gaat NIET weg!!

ThePast03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:52

friesjeessss schreef:
DIE HOND GAAT NIET WEG wat jullie ook zegge.. wij hebben er voor gekozen en ze blijft.. ik wil het nu weer ontopic voor de zoveelste keer... krijg er nu echt genoeg van... ik wou alleen weten of iemand anders wist wat het kon zijn... loop dan niet te zeuren over de kruizing, ze gaat NIET weg!!

Neem dan de verantwoordelijkheid en ga vandaag naar de dierenarts met de hond. Je laat een zieke hond toch niet gewoon rondlopen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:53

dat hebben we al gedaan!!!!! nu nog wachten op de uitslag.. heb niet zo snel je oordeel klaar

ThePast03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:55

friesjeessss schreef:
dat hebben we al gedaan!!!!! nu nog wachten op de uitslag.. heb niet zo snel je oordeel klaar

Wachten op de uitslag? De uitslag van de urinetest is binnen een minuut bekend dus ik ben benieuwd wat voor een onderzoeken jullie da nog meer gedaan heeft.

En ik vraag me af wat voor een tips je hier dan nog wilt krijgen als de da zelfs nog moet wachten op de uitslag.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 16:57

ze hadden ook andere tests die ze moesten doen dus duurde het wat langer, en ze willen er mischien wel meer tests doen omdat het nog niet over is?

ga je nu ook al over de dierenarts oordelen? zielig hoor als je ze niet eens kent.. ik krijg nu het idee dat je wat te zeuren moet hebben