Ik maak me echt zorgen... Onze gozer... Straks zit hij ergens opgesloten (hij heeft claustrofobie, wordt gek zodra hij ziet dat de deur dicht is... ), mischien wle aangereden (al rijden hier niet echt veel autos in dusdanige snelheid, we wonen in een park en verder woonwijk met mega drempels overal en nergens.... Ben zo bang waar hij is. Straks ligt hij ergens pijn te hebben of of...
Je zoekt gelijk verbanden. Zoals de brug hier verderop die niet meer naar beneden kan. Stel dat hij naar de overkant is gegaan en niet meer terug kan? Maar die brug is best ver, zo ver kwam hij nooit! Of stiekem toch wel? Wat als hij ergens is verdronken... En dat gevecht dinsdag nacht met die krijsende katten? Zou hij daarbij betrokken zijn geweest?
Overigens waren er deze week ook van die achterlijke gastjes van hierachter met stukken hengels aan het gooien... Wat nou als het niet bij hengels is gebleven maar ook visdraad werd rond gegooid? En haakjes? ARRGG!!
Gek wordt ik ervan
Vandaag de dierenbescherming hem als vermist op gegeven. Hij heeft geen halsband maar wel een chip. Echter staat die niet op onze naam, maar op de dierenbescermings naam... Omlaten zetten wilde we snel doen, maar zijn we te laat mee geweest... Ik hoop echt dat hij snel weer binnen komt lopen, wordt echt gek met de gedachten wat er alelmaal met hem gebeurd kan zijn...
Dan maar hopen dat hij, ondanks geholpen, is gaan zwerven voor vrouwtjes... Al deed ie dat de jaren hiervoor nooit ...