Ons Silly vermist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Ons Silly vermist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 12:38

Ik ben ongerust ... Onze lieve kater Sylvester is sinds dinsdag middag niet meer thuis geweest... En dat terwijl hij nog nooit weg is gebleven... Ja, snachts wel lekker even de hort op, maar vrijwel altijd bleef hij gewoon in de tuin... Elke avond als de kippen erbij als er eten is, en nu... Nu blijft het akelig leeg en rustig savonds rond etens tijd...

Ik maak me echt zorgen... Onze gozer... Straks zit hij ergens opgesloten (hij heeft claustrofobie, wordt gek zodra hij ziet dat de deur dicht is... ), mischien wle aangereden (al rijden hier niet echt veel autos in dusdanige snelheid, we wonen in een park en verder woonwijk met mega drempels overal en nergens.... Ben zo bang waar hij is. Straks ligt hij ergens pijn te hebben of of...

Je zoekt gelijk verbanden. Zoals de brug hier verderop die niet meer naar beneden kan. Stel dat hij naar de overkant is gegaan en niet meer terug kan? Maar die brug is best ver, zo ver kwam hij nooit! Of stiekem toch wel? Wat als hij ergens is verdronken... En dat gevecht dinsdag nacht met die krijsende katten? Zou hij daarbij betrokken zijn geweest?
Overigens waren er deze week ook van die achterlijke gastjes van hierachter met stukken hengels aan het gooien... Wat nou als het niet bij hengels is gebleven maar ook visdraad werd rond gegooid? En haakjes? ARRGG!!

Gek wordt ik ervan
Vandaag de dierenbescherming hem als vermist op gegeven. Hij heeft geen halsband maar wel een chip. Echter staat die niet op onze naam, maar op de dierenbescermings naam... Omlaten zetten wilde we snel doen, maar zijn we te laat mee geweest... Ik hoop echt dat hij snel weer binnen komt lopen, wordt echt gek met de gedachten wat er alelmaal met hem gebeurd kan zijn...

Dan maar hopen dat hij, ondanks geholpen, is gaan zwerven voor vrouwtjes... Al deed ie dat de jaren hiervoor nooit ...

Afbeelding

Simbaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:43

Oh, dit is echt heel naar, maar blijf wel hopen. De poes van een vriendin van mij kwam na 4,5 (!) maand opeens weer aanlopen. Ze hadden zelf alle hoop al opgegeven, omdat het poesje nooit langer dan een paar uurtjes weg was.
Ik hoop echt dat hij snel terugkomt, en heel veel sterkte ermee

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 14:05

kun je niet foldertjes maken met een foto, + de vraag of iedereen hun schuren, garages wil nakijken of hij niet opgesloten zit- die natuurlijk bij de buurhuizen in de bus doen ?

veel sterkte!

KimH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 14:10

He wat naar, ik ken het mijn kat is ook een keer vermist geweest, de lummel kwam na 2 dagen aanlopen alsof er niets aan de hand was. Maar misschien alle asiels op de hoogte stellen? de dierenambulance bellen? een briefje op het prikbord in de supermarkt.. Ik hoop voor je dat je kat wel weer snel terrecht is. Meld je het dan wel?

groetjes kim

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 14:11

lodo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 14:17

Ik weet wat je voelt. Een van mijn katers is ooit eens 4 maanden weggeweest en kwam sterk vermagerd terug. Mijn andere twee katers gaan eigenlijk nooit meer dan een nachtje weg. Maar troost je: een van deze twee was een week weg vorig jaar en de andere twee weken. Had ik nooit gedacht van ze maar katers, meestal diegene die ouder dan een maand of zeven zijn gecastreerd, hebben echt nog oog voor de vrouwen en zeker in deze tijd zijn er weer heel wat leuke poezen te vinden die wel wat meer willen dan kopjes geven..... Heb dus goede hoop !!!.

Mowoah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 16:03

Onze poes was eerst ook een hele dag weg, ze is nog maar 1 jaar en zo'n echt dametje.
Gelukkig kwam ze weer terug helemaal vrolijk en wel.
Klinkt wel erg raar, een hele dag, maar ongerust dat ik was!
We hebben geluk gehad dat ze geholpen is, anders hebben we straks uitbereiding.

Geef de hoop niet op!
Hij komt wel weer terug.

Tancreda4

Re: Ons Silly vermist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 19:32

We hebben idd al de dierenbescherming ingelicht. Hij is gechipt, het probleem is alleen dat hij niet op onze naam staat. Hij staat op de naam van de dierenbescherming (hij was ooit een uitgezette zwerver). Dus dat hebben wel ook gelijk doorgegeven.
Verder op site gezet, in de dierenwinkels en dierenarts briefjes gehangen en nat wat huizen hier ind e buurt van foldertjes voorzien...

Het is niet een kat die snel ergens binnen loopt. Hij heeft zware claustrofobie, durft amper de schuur in te gaan, durft na 2 jaar ook nog steeds het huis niet verder in dan de bijkeuken (en als hij merkt dat het luikje wordt gesloten flipt hij). Dus ergens binnen lopen vraag ik me sterk af... Dan zal hij helemaal gaan flippen, dat zouden ze zeker wel merken denk ik....

KimH schreef:
He wat naar, ik ken het mijn kat is ook een keer vermist geweest, de lummel kwam na 2 dagen aanlopen alsof er niets aan de hand was. Maar misschien alle asiels op de hoogte stellen? de dierenambulance bellen? een briefje op het prikbord in de supermarkt.. Ik hoop voor je dat je kat wel weer snel terrecht is. Meld je het dan wel?

groetjes kim

Supermarkten zijn ook een idee, dom dat ik daar niet aan had gedacht! Maandag gelijk doen!!

contessa schreef:
Ik weet wat je voelt. Een van mijn katers is ooit eens 4 maanden weggeweest en kwam sterk vermagerd terug. Mijn andere twee katers gaan eigenlijk nooit meer dan een nachtje weg. Maar troost je: een van deze twee was een week weg vorig jaar en de andere twee weken. Had ik nooit gedacht van ze maar katers, meestal diegene die ouder dan een maand of zeven zijn gecastreerd, hebben echt nog oog voor de vrouwen en zeker in deze tijd zijn er weer heel wat leuke poezen te vinden die wel wat meer willen dan kopjes geven..... Heb dus goede hoop !!!.

Ik hoop dat dat het is idd... Dat hij straks moe en voldaan aan komt zetten, wie weet met een leuk vrouwtje Hij is echter de jaren hiervoor nooit echt gaan zwerven... Ja, voordat hij bij ons kwam aanlopen. Maar sinds dien nooit weggeweest, overdag lekker binnen of in de tuin liggen, en als de kippen erbij als er voer was... *zucht* Ik hoop maar dat hij de vrouwtjes achterna is...

Marly_ schreef:
Onze poes was eerst ook een hele dag weg, ze is nog maar 1 jaar en zo'n echt dametje.
Gelukkig kwam ze weer terug helemaal vrolijk en wel.
Klinkt wel erg raar, een hele dag, maar ongerust dat ik was!
We hebben geluk gehad dat ze geholpen is, anders hebben we straks uitbereiding.

Geef de hoop niet op!
Hij komt wel weer terug.

Ja, hoe snel je al ongerust kan zijn... Dan denk ik, jamaar hij is nog maar een paar dagen weg... Maar voor ons gevoel als VEELSTE lang! De dierenbescherming hebben we na 1,5 dag al gebeld... En dan maar hopen dat ze je serieus nemen als je zegt dat hij 1,5 dag weg is... Maar voor ons lijkt het echt al een eeuwigheid als hij normaal gesproken altijd aan je zijde is...

Ik blijft hopen...

CarinaR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:53

Jeetje wat vervelend.. maar als hij een chip heeft komt ie vast terecht... gewoon even asiel tippen waar hij vandaan komt

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 16:48

*huil*

Hij is gesingnaleerd... Harstikke super zou je denken... Warehetniet dat het een eind bij ons weg is...

Hij is blijkbaar onder een motorkap geklommen, en er niet optijd uit gekomen. Hij heeft een behoorlijk eind mee in de auto gelift, en is bij een tankstation onder de motorkap gesprongen en de poten genomen...

Dat horode we vandaag, het is vorige week gebeurd... Dus onze silly, helemaal ind e stress, die hoogst waarschijnlijk daar dus ergens rondloopt, en dan maar hopen dat hij ongedeerd is....

We gaan gelijk daar zoeken.... Het is een paar steden verder, heel onbekend terrein voor hem... Hij zal vast vresleijk in de stress zijn, arme kat...

Hopen dat we hem snel vinden...

Laverne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:25

Wat verschrikkelijk schrikken zeg! Wat een stressvol avontuur moet dat zijn (geweest). Ik help je hopen dat je hem snel vind. Heeel, heeeel, heeeeel veel sterke en succes!!!

Westy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:55

Jeetje, wat erg! Ik hoop dat jullie hem snel vinden en dat hij niks ernstigs heeft opgelopen. Heel veel sterkte en succes.

paardjulover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 18:26

heej,
sterkte hea,
ik ben ook heel vaak me kat kwijt geweest...
wel eens 2 maanden
de kat zou wel terug komen,
maar veel sterkte(K)(K)

joyskii

BabsieJana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 18:41

jeetje wat erg zeg!
heel veel sterkte & veel succes ermee

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 22:05

Geen resultaat gehad... WEl op de jusite plaats gezocht... Maar geen reactie gehad.

Hij heeft zo'n 30 minuten onder de motorkap gezeten, tot de bestuurder wat merkte aan zn auto en hem aan de kant zette, waarop er een kat onder vandaan kwam zetten in volel paniek... De man werkt achter bij ons, dus het is helemaal zeker da thet ons Silly is, anders is het wel HEEL toevallig....

Morgen weer opnieuw zoeken...

Dit is echt een nachtmerrie

lodo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 00:05

Het zou me niet verbazen als Silly onderweg naar huis is......
Ik blijf dit topic volgen en heel veel sterkte !.

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 00:13

ow meid!
heel veel sterkte

Ik zou er niet aan moeten denken dat ik een van mijn puttycats zou verliezen.
Hou je ons op de hoogte?

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 00:39

Wat erg zeg! Heel erg veel succes met de zoektocht.
Staat Silvester ook al aangemeld bij de www.amivedi.nl ? (ik denk het wel, maar voor de zekerheid).

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 07:19

Nee, daar neit. Om eerlijk te zijn snap ik dat niet helemaal (misschien ben ik blond) en heb er niet zo goede verhalen over gehoord....

De dierenasielen en dierenbescherming zijn wel allemaal op de hoogte in de omgeving.

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 09:37

Bel al je vrienden en vriendinnen, familieleden, kenissen, vage kenissen, buren, ga samen zoeken!
Ik geloof niet in God maar ik zal voor je bidden dat je je kat weer in goede gezondheid vind!
Het lijkt me afschuwlijk wat je meemaakt, ik moet er niet aan denken dat mijn hondje ergens in een andere stad loopt en dat ik haar niet kan vinden.

Heel veel succes!
En hou ons op de hoogte he?

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 09:40

In welke plaats/dorp/stad vermoed je dat hij is?

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 10:04

Hier 2 advertentie's van mensen die een zwart witte kat hebben gevonden.

Deze kat is gevonden in Utrecht een zwart witte kater gevonden, helaas niet meer in leven: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/dieren_en_toebehoren/vermiste_en_gevonden_dieren/29753394.html

In de tuin van mevrouw Tuinenbreijer in Beverwijk loopt een zwartwitte kat/poes, waarschijnlijk een zwerfer: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/dieren_en_toebehoren/vermiste_en_gevonden_dieren/28115090.html

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 11:14

Arrabel schreef:
In welke plaats/dorp/stad vermoed je dat hij is?

Bij Leiden.
Op de A4, tegenover de twee windmolens. Daar is een soort parkeerplaats waar vroeger een shell station was. Daar is hij uit de auto gesprongen en de bosjes in gerend.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:20

Oh wat erg, ik wens je heel veel succes met het vinden. Jammer dat ik niet in de buurt woon om te helpen zoeken maar ik leef met je mee.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:37