Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
baroen schreef:sjonge jonge ...... ik hoop niet dat ze drachtig is...
schijndracht kan dezelfde symptomen geven, hoelang is het geleden?
izzy1985 schreef:goed, ze was dus loops...na de dekking verdwijnt de loopsheid!
ik hoop dat je de cyclus van de teef een beetje weet, als je er zeker van bent dat het na de dekking de loopsheid verdwenen is, dan is ze zwanger...
Schijnzwangerschap treedt meestal op zo'n 6 weken na de loopsheid...(als ik het goed heb..)
baroen schreef:izzy1985 schreef:goed, ze was dus loops...na de dekking verdwijnt de loopsheid!
ik hoop dat je de cyclus van de teef een beetje weet, als je er zeker van bent dat het na de dekking de loopsheid verdwenen is, dan is ze zwanger...
Schijnzwangerschap treedt meestal op zo'n 6 weken na de loopsheid...(als ik het goed heb..)
na dekking verdwijnt de loopsheid? hoe kom je daar bij? de meeste teven zijn rond dag 10 (sommige wat eerder, sommige wat later)op hun piek, dat ze ook echt gaan staan voor een dekking ( dit kan 1 dag zijn, maar ook een week) daarna zijn ze zeker nog een week, 1,5 week loops...meestal vloeien ze op hun piek dagen niet of minder en daarna weer een aantal dagen wel. gedekt of niet.
Nannes schreef:dat van na de dekking niet meer loops zijn dat snapte ik ook niet helemaal. De teef op me stage hebben ze om de dag of om de 2 dagen gedekt dacht ik, tot de eisprong. In totaal 3 keer gedekt.
zaten de reu en het teefje ook aan elkaar vast na de dekking. Als dat niet zo was heb je kans dat het niet gelukt is en ze misschien gewoon schijnzwanger is.
izzy1985 schreef:Nannes schreef:dat van na de dekking niet meer loops zijn dat snapte ik ook niet helemaal. De teef op me stage hebben ze om de dag of om de 2 dagen gedekt dacht ik, tot de eisprong. In totaal 3 keer gedekt.
zaten de reu en het teefje ook aan elkaar vast na de dekking. Als dat niet zo was heb je kans dat het niet gelukt is en ze misschien gewoon schijnzwanger is.
ik bedoelde wanneer ze bevrucht is..dan heb het loops zijn nl geen zin meer....
Citaat:na dekking verdwijnt de loopsheid? hoe kom je daar bij? de meeste teven zijn rond dag 10 (sommige wat eerder, sommige wat later)op hun piek, dat ze ook echt gaan staan voor een dekking ( dit kan 1 dag zijn, maar ook een week) daarna zijn ze zeker nog een week, 1,5 week loops...meestal vloeien ze op hun piek dagen niet of minder en daarna weer een aantal dagen wel. gedekt of niet.
Citaat:Dit hierboven heb ik mijn moeder laten lezen en de rest ook
Ze zegt ohw dan is het zo! Denk het wel ja dat ze dan zwanger is!
Maar moeten ze dan perse aan elkaar vast blijven zitten om zwanger te zijn?
Manon_S schreef:Maar mij lijkt me het beste afwachten en voorbereid zijn op een nest..
Als je moeder niet naar de DA wilt gaan voor echo ofzo dat dat te duur is.. dan lijkt mij dit toch echt het beste..
Wat vinden jullie?