Rare acties van huisdieren..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Robin

Rare acties van huisdieren..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 11:42

Hoii.. Ik weet niet of dit topic mag anders sluit maar.. maar ik was wel eens benieuwd of jullie huisdieren rare acties maken.

Die van mij is een keer met bal en al in de sloot gevallen..

Cemlys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 13:11

die van mij heeft gemiddeld een paar van die acties per wandeling zeg maar (hond). En als puppy was het nog erger, ging ie gewoon overkop, wil hij een brug op springen, glijdt hij er gewoon aan de andere kant af, is in de hondeschool bij het spelen eens knal tegen de omheining in de struiken beland toen ie even over een andere hond sprong die in de weg stond,.... en zo voort ik kan dus echt uren doorgaan.

Nikki__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 14:03

Ja ikke!! Ik heb een Labrador met niet echt een hoog IQ (staan ze volgens mij ook om bekent ) en die besloot ineens vollop vaart te maken. Er stond alleen nog iemand in de weg.. Ze leek wel een harmonieka

Gurly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 14:10

De kat van mn zus valt steeds zn eigen schaduw aan ahhaha!

Sapphire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 14:21

Ik heb ook een hele slimme kat
Toen we nog een vijver hadden zat ze altijd achter de kikkers aan, ze is zeker wel 5x in de sloot gevallen

koepaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 15:35

een uitlaat hond van mij rende een keer achter een vogel aan in een weiland en toen rende die zo de sloot in.

Jokonootje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 18:15

mijn hond loopt regelmatig iemand omver uit pure lompigheid...
hij is dan zo enthousiast dat hij vaart maakt om diegene te begroeten maar hij kan enorm slecht remmen dus hij heeft nu denk ik al 14 mensen omver gelopen alleen omdat hij gewoon vol tegen ze aan loopt op volle vaart...

Mzz_emmatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 18:28

mijn konijntje zat vroeger wel eens binnen. Dan knabbelde ze vaak aan boeken uit de kast, of hupste ze op de bank.. En ze dronk bier! Papa had zijn glas om laten vallen, en zij begon uit het plasje te drinken Maar echt hele gekke dingen deed ze nooit..

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 18:30

Haha ..! Rare huisdieren hebben jullie.. Ik ehb ook een keer gehad dat ik een spiegel had gepakt.. en die voor mijn kat neergezet.. nou ze schrok zich helemaal kapot!

Mango_

Re: Rare acties van huisdieren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 18:31

Uhm ja...

Onze hondje is een keer volop tegen een lantarenpaal aangerend Er hangen wel eens wat haren voor zijn ogen maar dat het nou zo erg is

RoxyVip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 18:32

Onze kater kent apport!!! Hahahaha, wij gooien zn speeltje weg en dan gaat hij er achteraan. Hij brengt m weer terug en legt m weer neer zodat jij m weer opnieuw kan gooien. Ook praat hij terug als je hem op zn donder geeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 18:35

Mijn kat Timmie kon eerst heel goed hommels vangen, nu doet ie het nooit meer

Afbeelding

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 18:37

O ja en natuurlijk dat je hond uitglijd op de sneeuw.. heel leuk

Schuur_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 18:38

owh wil je niet weten, ik kan er een heel boek over schrijven.

Zo heb ik bv al eens een paar dagen kreupel gelegen omdat die lompe oen tegen me aan rende

of dan klapt die achterover als je hem eten geeft is ie zo blij gaat die domme hond op zijn achterpoten staan.

Rooos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 18:52

ik heb een puppy van nou bijna een jaar en als die een bal heeft dan legt ze hem bij je neer dan gooi je hem en dan kijkt ze je aan van pak je hem nog of als je een stok gooit loopt ze er zo voorbij

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 18:53

Haha.. wij hebben ook wel eens gehad, dan lieten we haar los, en toen pakte ze zo'n stok,, gooide we die weg.. en dan rende ze er zo voorbij... en dan keek ze zo van: ja waar is ie nou?

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 18:55

whaha

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:01

1 van mijn katten denkt dat ze over water kan lopen probeert het al 11 jaar maar is der nog steeds niet gelukt en onze andere kat van inmiddels 6! denkt nog steeds dat z'n eigen staart een ding is wat je moet vangen die loopt dus nog steeds rondjes achter z'n eigen staart aan Dan hebben we nog een kat die ontzettend kieskeurig is wat ie de ene dag wel eet hoeft madam de volgende dag niet hoor want ik eet geen 2 dagen hetzelfde! En die kop die ze dan trekt echt zo verwaand der neusje ophalen zo van ja daaaaaaaaag eet dat zelf maar! hmm rare beesten af en toe hoor die katten!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 19:02

Haha! Katten zijn stoer En honden ook.. O ja mijn hond is een keer in de vijver gevallen.. enne.. dan rent ze zo om een boom.. ga ik erachteraan, loopt zij weer achter mij aan.. loop je zo 5 rondjes..

soubieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:06

ik was ooit eens aan het spelen met de hond van 'n vriendin..
ik gooide de bal op een verharde grond en de bal weerkaatste dus omhoog ( duuh ) en die hond liep er vlak achter en op de plek dat de bal omhoog ging sprong Simba ( de hond, jack russel) als een springbal omhoog hij 'volgde' de bal dus

xx tiney

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 19:06

Haha lijkt mij keii grappig

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:07

hihi onze kat loopt achter zijn schaduw aan dan schrikt ie zich dus de pleures dan stapt ie opzij en dan gaat die schaduw ook mee nou dan rent ie zo een uur lang achter zijn schadus maar ja die krijgt ie toch niej te pakken en die andere kat doet heel erg zijn best om stoer te zijn het lukt hem alleen nog niej zo goed hij is nou 11 jaartjes die andere is 5 jaartjes en ons konijn kreunt als hij moet poepen!!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 19:08

hahaha.. Ik zie het al voor me.. zo'n kat die achter zijn schaduw aanrent.. Hebben jullie katten ok last van de "gekken 5 minuten?"

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:10

Mijn hamster gaat altijd aan de tralies hangen en laat zich dan vallen.. En mijn cavia dacht laatst dat het kleed eetbaar was

BlueLady

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:11

haha lachuh allemaal hor
nou mijn nijn kan er wat van hij is gek op springen..
hij is ook wel een s in n emmer gesprongen en daar kon hij niet meer uit wel lachuh...
ook is hij wel eens van de tafel gegleden en hupte daarna gewoon weer verder..
soms rent tie te hard en dan botst tie tegen de deur aan dan glijdt tie door ofzo
ook is tie gek op verstoppertje
had m los gelaten in de schuur en ff wat wezen halen kwam ik terug kon ik m nergens meer vinden
toen was tie boven op n paar emmers (dicht met deksel) gesprongen achter de tafel en daar kon die nie meer af..
eerst schrok ik wel ff maar later moest ik er wel om lachen hihi

groetjes....