Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jen schreef:Misschien kan je op het ratten.nl forum kijken of iemand ze op wil vangen. Zo weet je zeker dat ze goed terecht komen en niet via marktplaats eindigen als slangenvoer.
prutsertje schreef:de kooi alleen al is 70 bij 60 bij 30 (cm) en dat terwijl mijn kamer 3 bij 2 wordt..? ik mag blij zijn al past er een bed en een klein bureau (voor mn huiswerk) in die kamer
silvana schreef:Bij mij is het heel simpel,je neemt een dier plus de verantwoordelijkheid er voor en houd het.
een rat word hooguit drie jaar en zelfs dat is voor sommige al te lang om ze te houden.ratten opvang en knaagdieren opvang zitten overbevolkt door mensen die maar dieren nemen zonder na te denken.Op een kamer van 2x3 kan je een kooi kwijt als je wilt .een plank aan de muur kooi er bovenop.
Ik ben kotsziek van de mensen die maar onbezonnen dieren nemen en weg doen.Net als laatst die meid met de hamster die te veel lawaai maakt s'nachts.
Mensen denk toch eens na voor je iets neemt,je hebt je hersenen niet voor niks gekregen.