4 jaar terug kwam mijn lieve zwarte poes Toetie in me leven. Hartstikke lief en naja ze is echt "mijn" poes

Naja me vader had af en toe nog zijn opmerkingen vanne jaa hij gaat weg als ie dit of dat weer doet maar het was nooit echt zeg maar. Maar gisteravond is de bom doorgeslagen denk ik. Ik hoorde me ouders opeens heel erg ruzie maken

Vanochtend kwam ik beneden en me moeder vertelde het spijt me heel erg Toetie moet echt weg! Ze had in de gordijnen gehangen en we zijn net verhuisd dus alles is nieuw enzo. Maja ik heb zoiets hij deed het om haar uit te rekken niet expres ofzo. Hij had het in het oude huis ook welees gedaan. Maar het is nu echt menes zei mijn moeder. Maja ik ga haar echt niet naar een asiel brengen! Ik hoor vanavond of ze echt weg moet. Me moeder gaat het nog wel proberen maar anders

Heeft er iemand interesse als ze wel echt weg moet? Ik hoef geen geld alleen een super goed tehuis. Waar ze naar buiten kan en lekker wordt aangehaald. Ze doet ook niks raars. Is gesterriliseerd! Kinderen gewend
Hier een foto