Mijn lievie moet weg :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Mijn lievie moet weg :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 15:42

Sorry ik moet het even van me afschrijven

4 jaar terug kwam mijn lieve zwarte poes Toetie in me leven. Hartstikke lief en naja ze is echt "mijn" poes Me vader was er in het begin nadat onze andere poes was overleden al niet echt mee eens. Maar ik en mijn moeder broertje en zusje wilde het zo graag.

Naja me vader had af en toe nog zijn opmerkingen vanne jaa hij gaat weg als ie dit of dat weer doet maar het was nooit echt zeg maar. Maar gisteravond is de bom doorgeslagen denk ik. Ik hoorde me ouders opeens heel erg ruzie maken
Vanochtend kwam ik beneden en me moeder vertelde het spijt me heel erg Toetie moet echt weg! Ze had in de gordijnen gehangen en we zijn net verhuisd dus alles is nieuw enzo. Maja ik heb zoiets hij deed het om haar uit te rekken niet expres ofzo. Hij had het in het oude huis ook welees gedaan. Maar het is nu echt menes zei mijn moeder. Maja ik ga haar echt niet naar een asiel brengen! Ik hoor vanavond of ze echt weg moet. Me moeder gaat het nog wel proberen maar anders

Heeft er iemand interesse als ze wel echt weg moet? Ik hoef geen geld alleen een super goed tehuis. Waar ze naar buiten kan en lekker wordt aangehaald. Ze doet ook niks raars. Is gesterriliseerd! Kinderen gewend
Hier een foto

Afbeelding

Anoniem

Re: Mijn lievie moet weg :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 15:58

VvdD --> BB.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:31

Ik ga t vanavond aan mijn zusje vragen voor je. Zie je morgen wel op stal. Kan ie daar niet heen??? heerlijke plek voor katten!?

AapjeAstrid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:34

Wat erg voor je dat ze weg moet.
Helaas mag er hier geen kat meer bij van mn vader, anders was ze van harte welkom!

patsur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:36

he wat vervelend! kan ze niet op stal gaan wonen?

Coconuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:40

Je zou het idd op jullie stal kunnen vragen. Misschien als je het uitlegt en verteld hoe en waarom en dat je je heel erg verdrietig enzo voelt, dat het een (tijdelijke) oplossing kan zijn?
Misschien kunnen ze je voor tijdelijk helpen zodat je de tijd hebt om een goed en leuk/lief nieuw baasje te zoeken?

Anders zou je naar een asiel in de buurt kunnen gaan en vragen of ze haar daar op kunnen vangen en of het goed is dat je nog wel langs komt zolang ze daar zit zodat je haar nog wel kunt zien en alles in de gaten kunt houden.
Vanuit hun kan je weer in contact komen met de nieuwe eigenaar enz.

Succes!!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 17:00

ShirleyA schreef:
Ik ga t vanavond aan mijn zusje vragen voor je. Zie je morgen wel op stal. Kan ie daar niet heen??? heerlijke plek voor katten!?

oke thnx shir!

Ja ik ga misschien wel even op stal vragen of ze er nog 1 bij willen hebben. Asiel wil ik liever niet ben ik niet zo weg van maar vind het zo moeilijk

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 17:08

kan je geen atvertentie plaatsen in de dierenwinkels?
ik wil er wel 1 bij ons in de winkel plaatsen

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 17:28

Azzaro schreef:
Ja ik ga misschien wel even op stal vragen of ze er nog 1 bij willen hebben. Asiel wil ik liever niet ben ik niet zo weg van maar vind het zo moeilijk

Asiel is zeker zo slecht niet. Heel veel mensen roepen asiel ben ik niet zo weg van en dit en dat, maar lang niet alle asielen zijn slecht. De meeste zijn zelfs goed.
Bij ons in het asiel in Leeuwarden zitten ze in ruime kattenkamers samen met andere katten. Kunnen ze in hun binnen en buitenverblijf. Allemaal lekkere ligplekjes en speeltjes. Elke dag worden hun kamers helemaal schoongemaakt en krijgen ze 2 maal daags IAMS brokken.
Ik zou mijn kat daar eerder heen brengen dan op een boerderij zetten. Daarbij is de kans op een goeie baas heel groot.

Heel veel succes met het vinden van een goeie baas, maar ik duim natuurlijk voor je dat ze mag blijven.

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 19:01

jaa het asiel bij ons vind ik dan niet zo denderend daarom!! Maar ik ga eerst even kijken of ze mag blijven dat hoop ik! En Shirley had misschien iemand dus ik wacht morgen ook nog even af! Nog meer mensen? Ik wil haar ook graag blijven bezoeken namelijk

Sindbad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 21:26

ik hoop dat ze mag blijven.
wat rot voor je,
wij zijn nog niet aan nog een kat toe.
onze ene kat is 2 weken terug overleden, was net 2.
nu hebben we er nog maar 1. maar, anders was ze van harte welkom geweest
nog veel succes

Magnummm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 21:34

Jammer dat ze weg moet zeg! heel vervelend. Maar ik denk dat dit niet de goede tijd is om je kat weg te doen. Veel mensen zetten huj kat op straat omdat ze bang zijn dat die het voegelgriep virus verspreiden etc etc.

swoeky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 22:52

is het niet een idee om de kat in de gang of keuken ofzo te zetten als jullie er niet zijn evt in een bench met mandje enzo??

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 09:07

swoeky schreef:
is het niet een idee om de kat in de gang of keuken ofzo te zetten als jullie er niet zijn evt in een bench met mandje enzo??

naja ze doe het alleen als wij er zijn om aandacht te trekken haha! Heel stom. Ik heb gisteravond afgewacht. Me vader zei dat ie er de hele dag mee bezig was geweest ofzo en dat ze echt weg moet. Ik betwijfel het wel een beetje

magicmist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 09:09

he, rot voor je.
Ik hoop dat de poes een goed huisje vind.

Rashja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 09:16

Jammer dat je zo ver weg woond
Op zich hebben wij nog wel plaats voor een 3 kat.
Ik hoop dat je goed huisje kunt vinden voor je kat

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 09:18

ook al is een goed tehuis ver weg het maakt mij niet uit. Ik wil gewoon een huisje waar ze haar goed verzorgen aandacht geven en dat ze lekker naar buiten kan

Rashja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 09:21

Azzaro schreef:
ook al is een goed tehuis ver weg het maakt mij niet uit. Ik wil gewoon een huisje waar ze haar goed verzorgen aandacht geven en dat ze lekker naar buiten kan

Ik zal het wel eens ff met me vriend over hebben.
We zijn beide katten mensen.
Dus dat is geen probleem.
Moet natuurlijk wel klikken met onze 2 ander katten.
Kun je mischien iets meer over het beestje vertellen.

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 09:23

hmm naja ze is zwart gesterriliseerd! Lief en aanhankelijk komt graag bij je op schoot liggen. Maar je moet er zeg maar niet blijven pesten dan kan ze weleens uithalen. Kinderen gewend. We zijn hier zelf namelijk ook met 3 kinderen Ook honden gewend. Ze is meestal nit echt kattig naar andere dieren of mensen! Ze is 4 jaar oud! Wat wil je nog meer weten?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 10:56

ShirleyA schreef:

Ik denk niet dat Storm het daar mee eens zal zijn

Wat balen joh Willemijn, ik hoop dat hij alsnog mag blijven en de gordijnen in de toekomst met rust zal laten

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 11:34

hey annemiek! Ja hoop t ook vanavond nog even overleggen met me papa

D_Travis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 14:01

wat vervelend! ik hoop dat je een goede oplossing kunt vinden!! zoiets is nooit leuk

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 14:04

Ze lijkt precies op mijn kat! Ze hebben echt hetzelfde hoofdje!

Ik vind het echt vervelend voor je, ik hoop dat ze op stal mag komen wonen, of een ander leuk huisje krijgt.. of beter nog, dat ze toch mag blijven!

Sterkte

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 20:46

Me vader is nu thuis dus morgen of vanavond weet ik meer..

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 10:36

Weet je nu al meer?